SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Witam :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 815

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17
Witam wszystkie osoby zgromadzone na tym forum.
Mam na imię Krystian. Mam: 20 lat, 186 cm, 107 kg i jestem nowy na forum a tematyka sportowa niestety jest mi słabo znana…
Chciałbym zacząć ćwiczyć, jakoś zmienić swoje życie na lepsze, zrzucić parę kilo, wymodelować sylwetkę poprawić swoja kondycje, wytrzymałość i siłę.
Niestety jestem „zielony” w tych tematach nie wiem jak powinienem ćwiczyć, jak ułożyć sobie jakiś plan treningowy z użyciem sprzętu lub bez, jak powinienem się odżywiać, co wolno mi jeść, a co powinienem stanowczo odstawić itp. Wolałbym zacząć (chociaż na początku) bez udziału jakichkolwiek suplementów czy wspomagaczy tylko nie potrafię sobie sam poradzić z tym tematem, Więc czy może nie znalazła by się jakaś chętna osoba do pomocy przy ułożeniu planu ćwiczeń i diety (albo chociaż poinformowała mnie o podstawach prawidłowego odżywiania)?
Tak wiem, www.google.pl nie boli aczkolwiek jeśli ja nie mam żadnej wiedzy w tym temacie to takie szukanie na własną rękę mi nie za wiele pomoże…
Ogólnie w domu posiadam ławkę, sztangę, hantle, obciążniki, ściski do dłoni oraz drążek który dziś okazyjnie zakupiłem od kuzyna który był zapalonym sportowcem tydzień czasu wiec mi za wiele nie pomoże. Tak, u mnie temat jest o wiele bardziej przemyślany, ja wiem że chce to robić, chcę zacząć pracować nad swoim ciałem i samym sobą. Także sprzęt już mam teraz by się przydała cała reszta.
Może byście mi polecili także jakąś literaturę wartą uwagi? Dużo osób chwali sobie książkę pt. „Fitness dla mężczyzn” Tomasz Brzózka, a co wy o niej myślicie?

Z góry dziękuje wszystkim osobą za pomoc :)


Zmieniony przez - Obcy2606 w dniu 2015-02-19 15:13:00
Ekspert SFD