Temat został odczytany 8422 razy

Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia

zgłoś naruszenie
  • Max
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 357
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 26258
No właśnie, jak powinno się wykonywać to ćwiczenie?

Max


Max
987756506000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Musisz stanąć tak aby twój tłów był równoległy do podłogi, pamiętaj o prostych plecach nie pzwól aby wygieły się w łuk (cały czas prościutko!!!) głowa uniesiona do góry, sztange łap nachwytem lub podchwytem, podcięgaj ją do górnej części brzucha a potem powoli opuszczaj (nie prostuj do końca rąk) łokcie prowadź blisko ciała, podczas ruchu twój tłów musi być nieruchomy, wyczuj pracę pleców i jazda!!! (polecdam pas)

987777799000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
W cale nie musi byc rownoległy. Ustawienie go pod lekkim kontem nie zmniejsza zasadniczo stkutecznosci cwicenia a pozawala zachowac wieksza kontrole i zastosowac wieksze obciazenie.

bst

1
987790498000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Zgadzam się z bst! Nachylenie tułowia pod niewielkim kątem względem podłoża pozwala odciązyć kręgosłup. Poza tym istnieje wiele wariantów tego ćwiczenia: nachwyt, podchwyt; podciąganie do górnej, środkowej, dolnej części brzucha; różne szerokości chwytów (uwaga: nie za szeroko bo zaangażujesz mięśnie naramienne)

pozdrawiam!
remixk@wp.pl
988097479000
zgłoś naruszenie
  • Max
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 357
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 26258
Wielkie dzięki, jutro idę na siłownię i będę próbował.

Max

Max
988097641000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
ćwiczenie jest extra, tak sobie myślę, że dawno go nie robiłem i chyba najwyższy czas znowu zacząć

Pite(r)
"dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
988106069000
zgłoś naruszenie
  • Mariux
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1082
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 28663
To cwiczenie mozna takze wykonywac lezac na laweczce skosnej na brzuchu, wowczas nie obciaza sie kregoslupa tak , jakby sie wykonywalo to cwiczenie na stojaco.
Polecam !

Mariux
Mariux
988118430000
zgłoś naruszenie
  • Mawashi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17146
  • Wiek: 37 lat
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 85751
  • Status: Znawca
  • Trenuje: 16
Na skośnej to nie bardzo, jak chcesz podciągnąć sztangę przez wszystkie podpórki pod ławeczką. Z praktyki powiem że jedynie w grę wchodzi nieregulowana ławeczka płaska. Podkłada się pod nią krążki (20kg)tak aby była na odpowiedniej wysokości. Można wtedy regulować jej nachylenie, lecz nie można przesadzać bo traci się stabilność ławki.
Miłego wiosłowania.
Pozdrawiam,


Mawashi
"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"
988185665000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
http://kulturystyka.pl/koko/


tam znajdziesz opis tego cwiczenia



Zmieniony przez - Maniek. w dniu 01-04-25 18:59:01
988217919000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
nie wim czemu padlo takie cos, ze rece nie prostowac do konca ? wlasnie przy prostowaniu rozciaga sie miesien, i zatrzymywanie ciezaru bez zupelnego rozciagniecia byloby bez sensu.

988227250000