Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 7275 razy
  • Autor

    Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia

    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 357
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 25729

    Wysłano 20 IV 2001 10:48

    zgłoś naruszenie

    No właśnie, jak powinno się wykonywać to ćwiczenie?

    Max

    Max
  • Wysłano 01 stycznia 0001 00:00

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Wysłano 20 IV 2001 16:43

    zgłoś naruszenie
    Musisz stanąć tak aby twój tłów był równoległy do podłogi, pamiętaj o prostych plecach nie pzwól aby wygieły się w łuk (cały czas prościutko!!!) głowa uniesiona do góry, sztange łap nachwytem lub podchwytem, podcięgaj ją do górnej części brzucha a potem powoli opuszczaj (nie prostuj do końca rąk) łokcie prowadź blisko ciała, podczas ruchu twój tłów musi być nieruchomy, wyczuj pracę pleców i jazda!!! (polecdam pas)

  • Wysłano 20 IV 2001 20:14

    zgłoś naruszenie
    W cale nie musi byc rownoległy. Ustawienie go pod lekkim kontem nie zmniejsza zasadniczo stkutecznosci cwicenia a pozawala zachowac wieksza kontrole i zastosowac wieksze obciazenie.

    bst

  • Wysłano 24 IV 2001 09:31

    zgłoś naruszenie
    Zgadzam się z bst! Nachylenie tułowia pod niewielkim kątem względem podłoża pozwala odciązyć kręgosłup. Poza tym istnieje wiele wariantów tego ćwiczenia: nachwyt, podchwyt; podciąganie do górnej, środkowej, dolnej części brzucha; różne szerokości chwytów (uwaga: nie za szeroko bo zaangażujesz mięśnie naramienne)

    pozdrawiam!
    remixk@wp.pl
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 357
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 25729

    Wysłano 24 IV 2001 09:34

    zgłoś naruszenie
    Wielkie dzięki, jutro idę na siłownię i będę próbował.

    Max

    Max
  • Wysłano 24 IV 2001 11:54

    zgłoś naruszenie
    ćwiczenie jest extra, tak sobie myślę, że dawno go nie robiłem i chyba najwyższy czas znowu zacząć

    Pite(r)
    "dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 1082
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 28663

    Wysłano 24 IV 2001 15:20

    zgłoś naruszenie
    To cwiczenie mozna takze wykonywac lezac na laweczce skosnej na brzuchu, wowczas nie obciaza sie kregoslupa tak , jakby sie wykonywalo to cwiczenie na stojaco.
    Polecam !

    Mariux
    Mariux
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 17146
    • Wiek: 36 lat
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 85751
    • Status: Ekspert

    Wysłano 25 IV 2001 10:01

    zgłoś naruszenie
    Na skośnej to nie bardzo, jak chcesz podciągnąć sztangę przez wszystkie podpórki pod ławeczką. Z praktyki powiem że jedynie w grę wchodzi nieregulowana ławeczka płaska. Podkłada się pod nią krążki (20kg)tak aby była na odpowiedniej wysokości. Można wtedy regulować jej nachylenie, lecz nie można przesadzać bo traci się stabilność ławki.
    Miłego wiosłowania.
    Pozdrawiam,


    Mawashi
    "Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"
  • Wysłano 25 IV 2001 18:58

    zgłoś naruszenie
    http://kulturystyka.pl/koko/


    tam znajdziesz opis tego cwiczenia



    Zmieniony przez - Maniek. w dniu 01-04-25 18:59:01
  • Wysłano 25 IV 2001 21:34

    zgłoś naruszenie
    nie wim czemu padlo takie cos, ze rece nie prostowac do konca ? wlasnie przy prostowaniu rozciaga sie miesien, i zatrzymywanie ciezaru bez zupelnego rozciagniecia byloby bez sensu.