SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wioślarz...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 13079

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1378
Siemano!

Sprawa wygląda następująco: rozważam zakup wioślarza. Pytanie: czy ktoś z Was miał kiedyś okazje ćwiczyć na takim http://www.fitness4you.pl/wioalarz-favorit-kettler-7978-900,det,110.html sprzęcie? Jeśli tak, to co o nim sądzicie? Jak się na nim trenuje, jak z 'ciężkością' wykonywanych ruchów? I czy to dobry sprzęt dla raczej dużej (mam 194cm wzrostu, 104kg) osoby?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
Mój znajomy miał podobny, starszy o jedną generacje. Do treningu powiedział bym rekreacyjnego jest ok, cech**e go jak większość produktów kettlera wysoka jakość wykonania...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 647
Ja na siłce korzystam z wioślarza.Zawsze na 7 minutowej rozgrzewce z maksymalnym stopniem trudności.
I przyznam,że według mnie jest to dobre ćwiczenie na rozgrzewkę,ewentualnie na ćwiczenia kardio.Ale raczej nie polecam zakupu ..ponieważ efekty ćwiczeń kardio przy stosowaniu jednej tylko maszyny są mizerne.
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 647
Piszę tylko w odniesieniu do mojej osoby:)
U mnie pedałowanie przez 40 min zupełnie się nie sprawdzało gdyż na rowerku pracują określone partie mięśni(podobnie na wioślarzu).
Na początku oczywiście efekty były.Ale im dalej szłam z treningiem tym mnie się on sprawdzał.
Trener doradził mi abym po treningu siłowym stosowała trening kardio na 4 różnych maszynach przy różnym stopniu trudności.Widzę dużo lepsze efekty.
Ale jak już mówiłam piszę tylko odnośnie siebie.
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
Nie rozumie tego, a jak wyglądała twoja dieta i jakie miałaś warunki startowe ? Czego w ogóle po aerobach oczekiwałaś ?
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Kurcze dla mnie wioslarz wymiata, pracuje cale cialo, nogi, plecy, super trening aerobowy i wytrzymalosciowy mozna robic.
Efekty poprawy kondycji sa ogromne.
Z tym, ze mowie o Concept 2

Zmieniony przez - obliques w dniu 2009-08-21 15:33:36
napisał(a)
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 723 Napisanych postów 31016 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94344
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 647
Dieta według 10 wskazówek.
A trening miałam (i nadal mam)taki,że najpierw rozgrzewka na wioślarzu (około 7min) potem trening siłowy->około45-60 min a na koniec kardio na maszynach najczęściej 4 różnych po 10min .Albo od niedawna mam wprowadzone interwały na koniec.

Efekty jakich oczekuję to ogólna poprawa siły,spalenie tłuszczyku i ogólne ujędrnienie ciała:)
napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
ujedrnia cialo trening silowy, tluszcz spalasz przy ujemnym bilansie kalorycznym (cwiczenia silowe i interwalowe daja lepsze efekty niz aerobowe)
tylko silowy musi byc silowy a nie udajacy aeroby z obciazeniem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 647
Obli:)

Siłowy jest siłowy.
Najbardziej w treningu na siłowni podoba mi się to,że widzę namacalnie efekty rosnącej z tygodnia na tydzień siły.To mnie nakręca do dalszej pracy i dodaje pewnosci siebie.Nigdy nie myślałam,że ja mogę być dobra np. w martwym ciągu.Kiedyś (oj jaka głupia byłam) myślałam,że siłownia to dla "panów" a aerobiki są najlepsze dla kobiet.
Gdy zaczęłam chodzić na siłownię to wynajęłam sobie trenera i na razie z nim trenuję i on mi układa plany, dobiera obciążenia itp.
Za jakiś miesiąc będę działała na własną rękę.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie po 40-stce, brak efektów

Następny temat

Poziom tkanki tłuszczowej

Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Trójbój - czym jest? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Jaki chrzan najzdrowszy? Lee Priest w szpitalu!