SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wielorybi brzuch :-) Prosba o pomoc znajacych sie na reczy.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 872

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4
Witam,
Moj problem rysuje sie nastepujaco:
Zaczynajac moja przygode z silka mialem juz wystajacy bebzol, cwiczac 1,5 roku moja sylwetka poprawila sie, brzuch sie nieco zmniejszyl (choc nie jakos drastycznie) ale waga prawie, ze nie ruszyla (przybralem tylko z jakies 3kg) Postanowilem wiecej szamac i kurde bebzola znowu wywalilo, poniezej moze opisze jak wyglda moja dieta:

7:30 Sniadanie
Aminokwasy proste+
2 kromki ciemnego chleba razowego z margaryna o niskiej zawartosci tluszu z serem lub filetem z indyka lub z 2 jajkami na twardo plus zawsze serek wiejski 200gram.

10:30
Jogurt bez tluszczu i cukru plus banan

12:30
Baton musli (ziarna zboz+rodzynki itp) o niskim ideksie gl. plus jablko

14:00
Odzywka bialkowa 80% (bez weglowodanow)

16:00
Obiadzio typu ryz (z jakies 200gram) plus 2 piersi z kurczaka (grilowane) lub gotowane ziemniaki z kurczakiem lub indykiem, lub spora ilosc kuraka z jakimis salatkami

19:00
Trening bezposrednio po aminokwasy BCAA

20:00
Kromka ciemnego chleba razowego z np. indykiem lub tunczykiem

23:00
Odzywka bialkowa 80% (bez weglowodanow)

Chlopaki powiedzcie co jest zle? Cwiecze 5 czasem 6 razy w tygodniu (brzuch robie co drugi dzien ale nie masakruje go)
Nie mam krzywego kregoslupa, mam dobra przemiane materii (klocek rano, po poludniu i wieczorem)nie jem tlusto, z weglowodanami nie przesadzam (wrecz przeciwnie).Aeroby raz w tygodniu, jako ze moim celem jest zdobycie wiekszej masy.Co robic zeby rosnac i zeby sie nie wstydzic tego wystajacego brzucha? Reszta sywletki wyglada dobrze tylko wlasnie ten brzuchol....

POMOCY!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 725 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4970
dieta slaba. poczytaj o diecie 10 wskazowek. uloz dobry trening. po roku na silce z dobra dieta i planem wygladalbys jak mlody bog

I am addicted to this game.

napisał(a)
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 418 Napisanych postów 56364 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184874
wiek waga wzrost?

czytamy podwieszone i wyciągamy wnioski.....

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 213 Napisanych postów 2196 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39616
Witaj!
Dieta fatalnie. W każdym z posiłków powinieneś dostarczać białka, wegle i tłuszcze.
Powinieneś skupić się również na posiłkach okołotreningowych, gdyż te są najważniejsze a potreningowy o Ciebie kiepsko.
Poczytaj 10 wskazówek żywieniowych i podstawy układania diety w podwieszonych, wylicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne i ułóż pod to dietę.
Nie rozumie jeszcze jednej rzeczy. Główną myślą tematu jest utrata brzucha, jednak w treści piszesz, że biegasz tylko raz w tygodniu, gdyż chcesz przytyć.
Tak się nie da, ponieważ są to dwie inne drogi. Żeby przytyć musisz dostarczać więcej kalorii niż spalasz, aby zrzucić bęben (schudnąć) musi być bilans ujemny.
Obierz sobie jesno cel, masa kosztem brzucha (robiąc masę brzuch mniejszy nie będzie) lub redukcja.
Najlepiej wrzuć swoją fotkę, pomożemy Ci doradzić jaką drogą powinieneś iść. Wracając jeszcze do diety. Na tym skup się w pierwszej kolejności z wyliczeniem B,T,W i kcal. Wtedy bedziesz wiedział czy spożywasz nadto czy zbyt mało i to odpowie Ci na pytanie dlaczego jesteś z siebie niezadowolony.
Pozdrawiam!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4
Dzieki chlopaki za wszystkie wskazowki,

Moim celem, rzeczywiscie jest zwiekszenie masy miesniowej aczkolwiek obawiam sie iz ze jak zaczne tyle szamac co jest zawarte w 10-ciu wskazowkach moje bebzol powiekszy sie jeszcze bardziej anizeli ma to miejsce teraz... moja dieta jest okrojona i to sporo ale to wlasnie z obawy iz moj brzuch moze powiekszyc sie jeszcze bardziej...Dziwi mnie to iz jem zdrowo o regularnych porach, nie uzywam cukru,ani slodzikow, nawet bialko mam naturalne bez polepszaczy smakowych i zageszczaczy, nie jem fast foodow, ograniczam tluszcze, nie jem smazonego, nie pije alkoholu, wysypiam sie,trenuje ok 5 razy w tyg. a bebzol jak byl tak jest.(Gdy robilem aeroby nieco sie pomniejszyl ale pozniej wyczytalem ze, jezeli chce nabrac masy miesniowej to musze z tych codziennych treninow aerobowych zrezygnowac)

Wiek 29lat
Wzrost 170cm
Waga 77kg

Jak uda mi sie zrobic foty to wrzuce.

Pozdro.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 213 Napisanych postów 2196 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39616
Ja twierdzę i to nieraz wyraziłem że wszystko zależy od podaży kalorii i doboru makroskładników.
Robiłem "mase". Dieta na + , trening typowo masowy i w tym czasie biegałem długie dystanse, ba i maraton przebiegłem... a waga jak chciałem szła do góry.
10 wskazówek żywieniowych obrazuje jak powinna dieta wyglądać i jest to ar nr 1, a wielkość porcji a co za tym idzie kalorie zależą od osobowych predyspozycji i oczekiwań osoby stosującej się do tego.
Pozdrawiam!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co jeść żeby przytyć ! Pomocy.

Następny temat

Redukcja...

Leksykon suplementacji: Kurkumina Leksykon suplementacji: Kurkumina TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie TOP 10 najbogatszych kulturystów na świecie „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! „Dieta McDonald’s” oraz kiedy zaczyna spalać się tłuszcz?! Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Krwiak, przyczyny i leczenie Krwiak, przyczyny i leczenie Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Przedtreningówka domowej roboty Przedtreningówka domowej roboty Motywujące przemiany fitnessek Motywujące przemiany fitnessek