SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Większa liczba i intenstywność treningów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 832

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1589
Ćwiczę od 1 i pół roku, zaczynając miałem 31 cm w bicepsie teraz będzie już lekko ponad 40 dodam że naturalnie. Na początku leciałem treningiem FBW co dwa dni, robiłem 2 ćwiczenie na partię plus wybierałem sobie jedną partie jaką miałem ochotę robić i katowałem ją, efekty były widoczne po kilku miesiącach i to nawet bardzo duże. Po roku przeszedłem na split 4 dni w tygodniu, 1 trening conajmniej 2 godziny. Sporo urosłem na splicie-dużo jakościowej masy. Zacząłem więcej jeść itp.Chciałbym prosić o opinię czy zwiększenie intensywności treningu dużo by pomogła tzn robiłem każdą partie 1 raz w tygodniu a teraz będę robił każdą partie po 2 razy w tygodniu plus priorytet na łapy czyli łapy 3 razy w tygodniu. Mam problem z progresowaniem w wyciskaniu leżąc, przy 85kg na serie 3x8 nie daje rady już nakładać większego ciężaru,czy dałoby rade jakoś to poprawić? . FBW zmieniłem na split żeby dokładniej skupić się na danej partii.
Wiek 18 lat Waga 80 kg wzrost 180 cm
z supli tylko jabłczan kreatyny + witaminy omega 3 cynk magnez.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11970 Napisanych postów 160236 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1233692
witaj, najlepiej rozpis zcaly plan treningowy wrazz objetoscia, czyli iloscia serii i powtorzen,
jednak Twoj pomysl moze byc nieco na wyrost