SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wejście siłowe, podciąganie, muscle ups, problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10582

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 22971 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 91855
duzo i zdrowo

naturalnie jakaś przemyślana redukcja niezaszkodzi, a z pewnością pomoże


jak podciąganie najsłabsze tu, to jest nadzieja imho

podciągać mozesz się z pomocą, jak nie ma nikogo do pomocy to podstawiasz np taboret i nogą pomagasz (ale tylko przy pozytywnej, negatyw bez pomocy i wolny kontrolowany)

+

podciagania częściowe, ale z systematyczną progresja obciążenie

pierwsze dynamiczne, drugie siłowe bardziej


na samą poprawe w podciaganiu to pewnie sporo gotowców też znajdziesz, pogugluj;)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 6434 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 50271
Zapraszam do działu ODŻYWIANIE jak poczytasz o zapotrzebowaniu kalorycznym to będziesz mógł ułożyć sobie dietę z dodatnim ujemnym lub 0 bilansem bo takie gadanie mało, dużo nic nie znaczy

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."


doradca C/S ze wskazaniem na combat

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 97
Ok, Dzięki . A wygooglowałem coś takiego http://www.podciaganie.pl/ - co myślicie o tej stronce?

@żeleś
Kurde, dieta, ciężko bedzie... :(, ale ok poczytam i spróbuje coś dla siebie zorganizować, przydało by się tak z 20kg zrzucić .

Zmieniony przez - bartekdvd w dniu 2010-05-30 22:02:51
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 22971 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 91855
na wejście ok, zresztą masz uwzględnione jw negatywy np


chociaż rozpiski mi sie nie podobają

no ale taka typowa wytrzymałościówka, generalnie główne założenia są powiedzmy ok


chociaż Ty nie skupiaj się na wytrzymałości (ilości podciągnięć) a sile dynamicznej raczej

tj nie rób planu, żeby osiągnąć 30 powt, bo jak po mnie widać nie gwarantuje to efektu jaki chcesz uzyskać
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na rzeźbe - potrzebuje waszej pomocy

Następny temat

Trening na mase po odchudzaniu.

Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Czy kobiety powinny trenować ramiona? Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis