SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wazna porada dla mnie w dobraniu treningu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 703

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 157 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1389
Witam. Mam 16, 187 wzrostu i waze 80 kg i wlasnie planuje zaczac trening od poniedzialku. Jednak potrzebuje pewnej rady. Moj problem to zbyt szerokie biodra, lekko obtluszczony tylek i uda. Reszta ciala nie jest zbyt proporcjonalna. Jak patrze na siebie w lustrze to widze ze gorna czesc ciala jest jest wezsza od bioder. Klatka piersiowa jest mniej wiecej takiej samej szerokosci jak biodra. Barki sa oczywiscie szersze. Zalezalo by mi poszerzeniu ciala zaczynajacego sie gornego zakonczenia bioder, tak aby czesc ciala nad biodraki mniej wiecej zrownala sie z szerokoscia bioder, a klata oczywiscie zeby byla ponad biodra. Czy to jest mozliwe? Jaki typ treningu dobrac i na jakie cwiczenia zwrocic szczegolna uwage. Jak z cwiczeniami nog i tylka? Czy jak bede je cwiczyl to sie nie poszerza? I jak z odzywkami? Co najlepiej brac, tak aby to zaskutkowalo w gornych partiach, a nie odlozylo sie w dolnych? Moj trening bedzie sie skladal z 3 dni tygodniowo (poniedzialek, sroda, piatek). Moze troche poknocilem to sorry, bardzo prosze o doradzenie. Gdyby nie moja dolna czesc ciala to bym nie pytal o to. Jak dostane porade to zamieszcze tu rozniez swoj plan do oceny ;]
Z gory dzieki i pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 154 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 361
przeczytaj to co napisałeś:D rozumiesz cos z tego?:D Ja nie wiele...:D uzyj wyszukiwarki, są już posty na tego typu tematy no ale
Pierwsze może jakieś cwiczenia aerobowe, moze pobiegaj troche, jazda na rowerku
poskakaj skakancea te części ciała które masz jak to nazwałeś "szersze" cwicz treningiem na rzezbe, a te "wąższe" np klatka treningiem na masę. Jeżeli nie wiesz czym różni się trening na rzezbę od tego na masę użyj wyszukiwarki;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1601
to daj ten plan to sie zobacze.
napisales to tak ze ja bym mogl w jednym zdaniu !!!
chcesz miec V tak jak kazdy :)

Wojciech K.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 495
2x tygodniowo jeździj na rowerku, zacznij od 15 min. i co tydzień zwiększaj czas jazdy o 3 min, mi pomogło ;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 154 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 361
2 x tygodniowo? Troche mało
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 157 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1389
Plan masowy do oceny:

Poniedziałek
Klatka:
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12>10>8>8
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 12>10>8>8
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 10>10>8>8
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 8>8>8

Triceps:
PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 12>10>10>8
WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 10>10>8
WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE 10>10>8

Brzuch:
UNOSZENIE NÓG W PODPORZE 10>10>8


Wtorek:
Brzuch:
SPINANIE 20>20
BRZUSZKI 30


(ROWEREK) 15 min + zwiekszanie co tydz


Środa
Biceps:
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA „MODLITEWNIKU” 12>10>10>8
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA) 10>10>10>8
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 10>10>10

Grzbiet:
PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 12>10>10>8
PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 10>10>10
”MARTWY CIĄG” 10>10>8
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE PODCHWYTEM 10>10>8

Brzuch:
UNOSZENIE NÓG W PODPORZE 10>10>8


Czwartek:
SPINANIE 20>20
BRZUSZKI 30


(ROWEREK) 15 min + zwiekszanie co tydz


Piątek
Barki:
PODCIĄGANIE SZTANGI WZDŁUŻ TUŁOWIA 12>10>10>8
UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W GÓRĘ 10>10>10
ARNOLDKI 10>10>10

Przedramiona:
UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 10>10>10
UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE 10>10>10

Brzuch:
UNOSZENIE NÓG W PODPORZE 10>10>8


Sobota:
SPINANIE 20>20
BRZUSZKI 30


(ROWEREK) 15 min + zwiekszanie co tydz

Bardzo prosze o szczere wypowiedzi. Chce dobrac plan jak najlepiej ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening z rzezbe

Następny temat

Trening początkującego - proszę o oceny