SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wasze mięsieczne dochody z obstawiania

temat działu:

Hazard

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15375

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 11455 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 83143
j/w dodaje ankiete jakbyście nie chceili tak oficjalnie podawać
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 56
Gram od dwóch lat. Przez 22 miesiące wygrałem 195 tyś, a więc średnio koło 9 tyś, choć w styczniu ledwo 2 tysiące, a luty tylko 6 tyś.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1260
niezły żart hahaha
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Nie wiem co cię tak rozbawiło. Dla mnie to jest spora kasa ale podchodzę do tego poważnie i nie robię z tego totolotka. Obstawiam tylko te dyscypliny którymi się interesuję i o których mogę sporo poczytać w różnych językach w necie. Głównie tenis, teraz sporty zimowe. Gram aku lub systemowe. Na pojedynczy zakład nie więcej niż 500 zł, W sobotę biathlon + tenis, 5 zdarzeń za 100 zł w akumulatorze dało mi 2500 i miły weekend.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3154 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 40358
kto ci uwierzy ze twoj miesieczny dochod z obstawiania to 9 kafli rozumiem miec jeden szczesliwy miesiac ale bez przesady ... chlopie ogarnij sie

a co do tenisa to w statystykach ktore przegladalem to tenis to najbardziej nieprzewidywalna dyscyplina do obstawiania

Zmieniony przez - smyryyyy w dniu 2008-03-03 12:11:02

....... IT'S.......