logo
zamknij zamknij

Warzywa w diecie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 316

0 5 0
napisał(a)
vAsher
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 93 Wiek 18 lat Na forum 144 dni Przeczytanych tematów 4215
Siemanko!
mam pytanie odnośnie warzyw, czy jest warto spożywać te z marketów mrożone czy tez lepiej tego unikać? bo wiadomo warzywa owe maja dużo chemicznych środków jak wszystko zresztą, jakie jadacie warzywa na diecie redukcyjnej/jakie polecacie? ;P tak samo z owocami które polecacie na redukcji, będę wdzięczny :>
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
BroStyle
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 259 Wiek 21 lat Na forum 83 dni Przeczytanych tematów 28437
Jadam wszystkie warzywa i wszystkie polecam, owoce tak samo, makro/bilans jest najważniejszy
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1945 Napisanych postów 59850 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 498286
Dokładnie jw . Trzeba urozmaicac . Oczywiście na redukcji z owocami nie przesadzamy
napisał(a)
monkey22
Ekspert
Szacuny 340 Napisanych postów 2329 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 76669
warzywa kazde dobre ;)mrożone, gotowane , surowe - jedz co masz dostepne , co jest aktualnie na promocjach itp itd. owoce tez ale z umiarem szczególnie na redu
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1584 Napisanych postów 47648 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 351044
Zdecydowanie należy jadać warzywa. Najlepiej świeże, szczególnie w okresie wiosna/lato. Oczywiście jak nie masz czasu, to mrożone również można wrzucać.

http://potreningu.pl/articles/3211/dlaczego-warzywa-i-owoce-warto-uwzgledniac-w-kazdym-posilku


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-04-15 13:49:56
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 682 Napisanych postów 10481 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 128525
Witaj,
W okresie zimowym lepiej do diety dodawać mrożone warzywa niż te "świeże" .
Pozdrawiam
1

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html 

napisał(a)
Arthass
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 499 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16181
Warzywa mrożone mają zwykle najmniej "chemii". Mrożenie jest wystarczającym "konserwantem", więc producenci nie muszą zbytnio dodawać specjalnych środków (bo i po co, skoro to dodatkowe koszty?). Jeśli chodzi o warzywa to nie trzeba żadnych unikać o ile nie masz problemów trawiennych np. w wyniku dysbiozy. Najbardziej wartościowe są zwykle warzywa kapustne i krzyżowe-kapustne, czyli brokuł, kalafior, kapusta (szczególnie czerwona) - i to one zwykle sprawiają problem w przypadku problemów trawiennych... Inna wartościowa grupa to korzenne typu marchew, pietruszka, ziemniaki, buraki, seler. Również psiankowate jak pomidory, papryka, bakłażan, znów ziemniaki. Poza tym szpinak, dynia, jarmuż...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wybór celu treningowego

Następny temat

Początek układania diety

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część I i część II.

Niesportowe wyznania Pauli Banot-Leoniewskiej

Częstotliwość spożywania posiłków a metabolizm

09-11.06.2017 Olympia Amateur Spain 2017 - Marbella - WYNIKI

Paula Mocior i Piotr Borecki - ocena sylwetki

Domowe burgery z cytrusowym łososiem, serem kozim i dodatkiem sosu żurawionowego

Placki warzywne z mozzarellą

Adrianna Kaczmarek - ocena sylwetki