logo
zamknij zamknij

Warzywa w diecie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 331

0 5 0
napisał(a)
vAsher
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 18 lat Na forum 200 dni Przeczytanych tematów 5725
Siemanko!
mam pytanie odnośnie warzyw, czy jest warto spożywać te z marketów mrożone czy tez lepiej tego unikać? bo wiadomo warzywa owe maja dużo chemicznych środków jak wszystko zresztą, jakie jadacie warzywa na diecie redukcyjnej/jakie polecacie? ;P tak samo z owocami które polecacie na redukcji, będę wdzięczny :>
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
BroStyle
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 338 Wiek 21 lat Na forum 139 dni Przeczytanych tematów 48737
Jadam wszystkie warzywa i wszystkie polecam, owoce tak samo, makro/bilans jest najważniejszy
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2055 Napisanych postów 60727 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 505084
Dokładnie jw . Trzeba urozmaicac . Oczywiście na redukcji z owocami nie przesadzamy
napisał(a)
monkey22
Ekspert
Szacuny 351 Napisanych postów 2402 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 103843
warzywa kazde dobre ;)mrożone, gotowane , surowe - jedz co masz dostepne , co jest aktualnie na promocjach itp itd. owoce tez ale z umiarem szczególnie na redu
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 48759 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 402613
Zdecydowanie należy jadać warzywa. Najlepiej świeże, szczególnie w okresie wiosna/lato. Oczywiście jak nie masz czasu, to mrożone również można wrzucać.

http://potreningu.pl/articles/3211/dlaczego-warzywa-i-owoce-warto-uwzgledniac-w-kazdym-posilku


Zmieniony przez - domer w dniu 2017-04-15 13:49:56
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 703 Napisanych postów 10579 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134380
Witaj,
W okresie zimowym lepiej do diety dodawać mrożone warzywa niż te "świeże" .
Pozdrawiam
1

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html 

napisał(a)
Arthass
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 152 Napisanych postów 599 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21144
Warzywa mrożone mają zwykle najmniej "chemii". Mrożenie jest wystarczającym "konserwantem", więc producenci nie muszą zbytnio dodawać specjalnych środków (bo i po co, skoro to dodatkowe koszty?). Jeśli chodzi o warzywa to nie trzeba żadnych unikać o ile nie masz problemów trawiennych np. w wyniku dysbiozy. Najbardziej wartościowe są zwykle warzywa kapustne i krzyżowe-kapustne, czyli brokuł, kalafior, kapusta (szczególnie czerwona) - i to one zwykle sprawiają problem w przypadku problemów trawiennych... Inna wartościowa grupa to korzenne typu marchew, pietruszka, ziemniaki, buraki, seler. Również psiankowate jak pomidory, papryka, bakłażan, znów ziemniaki. Poza tym szpinak, dynia, jarmuż...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wybór celu treningowego

Następny temat

Początek układania diety

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?

Napoje zero - porównanie okiem dietetyka

Polędwiczki z kurczaka z warzywami

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Anna Fiodor - ocena sylwetki

Trening okluzyjny, HIT czy KIT?

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Jogurty naturalne - porównanie okiem dietetyka