SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Warzywa a węglowodany

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 871

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 671 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 40408
Jakie warzywa mają najmniej węglowodanów i można je dodać do śniadania białkowo-tłuszczowego?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56234 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600926
W zasadzie każde zielone, czerwone. Z wyjątkiem strączkowych, buraków, ziemniaków.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1397 Napisanych postów 28016 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 250416
większość warzyw można dodać jw. Popatrz na tabele
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 671 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 40408
Takie warzywa jak pomidor, ogórek, papryka, szpinak, rzodkiewka, cebula to praktycznie nie zawierają węglowodanów, prawda?


Zmieniony przez - BlueberryGirl w dniu 2016-09-03 15:35:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 1422 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17916
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 156 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1078
Głównie zielone
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56234 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600926
W tabelach masz wszystko dokładnie podane.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 671 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 40408
A gdzie są takie tabele?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
W google, w okienku wpisujemy "tabele wartości odżywczych", a jak znamy angielski możemy sobie wpisac "nutrition facts", albo "nutrition data", jak nam się nie chce wpisywać w google, to wchodzimy w dziennik zywieniowy na "potreningu", ale tam tez musimy warzywo wpisać. Życie jest ciezkie.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2016-09-03 16:39:53

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 153 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38167
Jedyne warzywa jakie przychodzą mi na myśl, które wypada wliczać w swój bilans kaloryczny są to ziemniaki czy bataty resztę raczej możesz sobie darować ponieważ zawierają znikome ilości węglowodanów a w większości to błonnik, którego nasz organizm i tak nie przyswaja więc po co to wliczać.

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 1422 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17916
Wszystko zależy ile tych warzyw spożywasz w ciągu dnia. Ja jem tyle, że z samych warzyw wychodzi mi dzień w dzień 30-50g węgli. Jeżeli bym tego nie liczył to byłbym na 120-200 kcal nadwyżki każdego dnia, w skali tygodnia 840-1400 kalorii, więc nieco by mi to utrudniało redukcję. Także wszystko rozchodzi się o to jakie i w jakich ilościach te warzywa są spożywane
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa - prośba o ocenę :)

Następny temat

Dieta do kontroli