SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wartości odżywcze na masę do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 37 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1524
Czesc.

Zacznę od tego, że mam 15 lat, ważę 67 kg i ćwiczę kalistenike.
Niedługo mam zamiar budować masę mięśniową i oto moje pytanie, czy tyle kalorii,białka,węgli,tłuszczy wystarczy by stopniowo łapać ową masę.
2389 kcal,
112,7 g białka,
232,2 g węgli,
85 g tłuszczu.
Dodaje zdjęcie, jakby było wam potrzebne do oceny.
ps. ćwiczę od 3 miesięcy.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 3035 Napisanych postów 51765 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 349847
kalorii może być mało jak na masę, wrzuć najlepiej obliczenia jak to wyliczyłeś.

TRENER PERSONALNY/(PSYCHO)DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 37 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1524
Kalorie poprostu dodałem do Sb z każdego posiłku, nie zamieniałem żadnych białek,wegli,tłuszczy na nie, gdybym to zrobił, wyszłoby około 4 tysięcy kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
Wrzuć to co jesz w ten sposób bo nie do końca rozumiem jak te kalorie obliczyłeś.

https://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html