logo
zamknij zamknij

Waga w górę, a powinna spać.

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 345

0 5 0
napisał(a)
Frikens
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 518
Cześć. Ćwiczę od ok. miesiąca treningiem fbw. Moja początkowa waga 76kg, aktualnie 79kg. Moim celem treningowym nie była "masa". Raczej redukcja, bo mam ok. 21% fatu i chciałem najpierw z tego zejść. Ćwiczę 3x w tygodniu. Nie trzymam w 100% restrykcyjnej diety puki co. Wiem, że w moich posiłkach może się znajdować odrobinę zbyt wiele tłuszczu, ale ogólnie poprawiłem bardzo swój sposób odżywiania się. Zupełny brak fastfoodów, słodyczy, cukru dania głównie z makaronu, ryżu, kurczaka, jaj, ryby, chleb razowy, owoce i warzywa przy każdym posiłku,woda lub zielona herbata zamiast słodkich napoi. Jem 3-4 zbilansowane posiłki dziennie (więcej niż kiedyś co prawda), ale jest to i tak poniżej mojego bilansu kalorycznego, dlatego nie rozumiem dlaczego waga idzie w górę, a nie w dół. Ruszam się znacznie więcej, bo wcześniej tylko praca biurowa. A teraz 3x w tygodniu trening 1,5 z dużym tempem, poprzedzony solidną rozgrzewką.

Może dodać jakieś interwały do tego? Jakieś rady?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 33915 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 233623
Witaj

A mierzyłeś obwód pasa ? Jak to wygląda wizualnie ? Poprawia się coś ?
Ponadto dobrze gdybyś wrzucił wszystko co zjadasz do kalkulatora kcal na potreningu i wkleił tutaj zrzut.

Pozdrawiam.
napisał(a)
Frikens
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 518
Wizualnie nie widzę żadnej różnicy. Obwodu w pasie niestety nie mierzyłem, sugeruję się jedynie tym co widziałem i widzę na wadzę - a widzę kilka kg więcej, a wolałbym mniej. Poprawiłem znacząco w ciągu miesiąca moje wyniki siłowe, ale puki co chcę spalić tłuszcz, bo mam z czego schodzić. W porządku, wrzucę za chwilę zdjęcie z wczorajszej rozpiski przykładowej.
napisał(a)
Frikens
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 518
Tak to wygląda średnio każdego dnia. Nie przekraczam 2500 kalorii, zwykle waham się między 2000-2500. Wiem, że to nie jedzenie najwyższej półki, ale puki co tak sobie radzę.
Będę wdzięczny za opinie.
słaba jakość strasznie wyszła, więc jak coś tot dodaję link do zdjęcia.
http://www.tinypic.pl/e5720bkd6cxv




Zmieniony przez - Frikens w dniu 2017-03-20 16:21:43
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 33915 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 233623
Zajrzę jutro , bo ta konsultacja wymaga świeżego umysłu i lepszego humoru .
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 3908 Napisanych postów 89597 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 455636
wg tego daj http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html bo zrzut jest nieczytelny

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
Frikens
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 518
Po kliknięciu jest czytelny.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 3908 Napisanych postów 89597 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 455636
U mnie nie jest, jak masz jużto wklepane na potreningu to tylko klikasz jedną ikonke i masz gotowy zrzut.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
Frikens
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 518
Dodałem według Twoich porad. Znalazłem tam gotowy jakiś swój stary. Zedytowałem na dzisiejszy dzień tylko. Wprowadziłem więcej kurczaka, a mniej innych mięs. Jednak czy na pewno tylko dieta ma wpływ na to, że tyję? Może za mało ruchu podczas treningów? Albo w dni wolne dodać jakieś cardio/ interwały?





Zmieniony przez - Frikens w dniu 2017-03-21 08:49:35
napisał(a)
Frikens
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 36 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 518
Ktoś coś podpowie?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1828 Napisanych postów 33915 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 233623
A jak ma spadać, skoro masz tyle węgli co ja na masie, a waże prawie 100kg ?
Obetnij do 250g w dni treningu i 200g w dni wolne. Wtedy będzie schodzić.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MC ocena ułożenie plecow

Następny temat

Rower stacjonarny do 300 zł.

WIELKI powrót Marty Banasik!

Ekspresowa "pizza" z ciecierzycy

Co dają spalacze tłuszczu?

Prosty sposób na dostarczenie wapnia i magnezu

Mateusz Zagórowski - Mistrz Polski w kategorii Kulturystyka Mężczyzn do 90 kg

Bezglutenowy makaron z owocami i odżywką białkową

Norbert Tymczak chce przenieść siłownię!

Kofeina a metabolizm glukozy i stan zapalny