Temat został odczytany 291 razy

Waga w górę, a powinna spać.

zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518
Cześć. Ćwiczę od ok. miesiąca treningiem fbw. Moja początkowa waga 76kg, aktualnie 79kg. Moim celem treningowym nie była "masa". Raczej redukcja, bo mam ok. 21% fatu i chciałem najpierw z tego zejść. Ćwiczę 3x w tygodniu. Nie trzymam w 100% restrykcyjnej diety puki co. Wiem, że w moich posiłkach może się znajdować odrobinę zbyt wiele tłuszczu, ale ogólnie poprawiłem bardzo swój sposób odżywiania się. Zupełny brak fastfoodów, słodyczy, cukru dania głównie z makaronu, ryżu, kurczaka, jaj, ryby, chleb razowy, owoce i warzywa przy każdym posiłku,woda lub zielona herbata zamiast słodkich napoi. Jem 3-4 zbilansowane posiłki dziennie (więcej niż kiedyś co prawda), ale jest to i tak poniżej mojego bilansu kalorycznego, dlatego nie rozumiem dlaczego waga idzie w górę, a nie w dół. Ruszam się znacznie więcej, bo wcześniej tylko praca biurowa. A teraz 3x w tygodniu trening 1,5 z dużym tempem, poprzedzony solidną rozgrzewką.

Może dodać jakieś interwały do tego? Jakieś rady?

1490008767000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32982
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228897
  • Status: Ekspert
Witaj

A mierzyłeś obwód pasa ? Jak to wygląda wizualnie ? Poprawia się coś ?
Ponadto dobrze gdybyś wrzucił wszystko co zjadasz do kalkulatora kcal na potreningu i wkleił tutaj zrzut.

Pozdrawiam.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Naturalna forma :

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_forma_str._162-t1075096-s188.html]
1490020423000
zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518
Wizualnie nie widzę żadnej różnicy. Obwodu w pasie niestety nie mierzyłem, sugeruję się jedynie tym co widziałem i widzę na wadzę - a widzę kilka kg więcej, a wolałbym mniej. Poprawiłem znacząco w ciągu miesiąca moje wyniki siłowe, ale puki co chcę spalić tłuszcz, bo mam z czego schodzić. W porządku, wrzucę za chwilę zdjęcie z wczorajszej rozpiski przykładowej.
1490021967000
zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518
Tak to wygląda średnio każdego dnia. Nie przekraczam 2500 kalorii, zwykle waham się między 2000-2500. Wiem, że to nie jedzenie najwyższej półki, ale puki co tak sobie radzę.
Będę wdzięczny za opinie.
słaba jakość strasznie wyszła, więc jak coś tot dodaję link do zdjęcia.
http://www.tinypic.pl/e5720bkd6cxv




Zmieniony przez - Frikens w dniu 2017-03-20 16:21:43
1490023049000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32982
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228897
  • Status: Ekspert
Zajrzę jutro , bo ta konsultacja wymaga świeżego umysłu i lepszego humoru .
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Naturalna forma :

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_forma_str._162-t1075096-s188.html]
1490055210000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87743
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 421579
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
wg tego daj http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html bo zrzut jest nieczytelny
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1490076554000
zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518
Po kliknięciu jest czytelny.
1490080610000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87743
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 421579
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
U mnie nie jest, jak masz jużto wklepane na potreningu to tylko klikasz jedną ikonke i masz gotowy zrzut.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1490081730000
zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518
Dodałem według Twoich porad. Znalazłem tam gotowy jakiś swój stary. Zedytowałem na dzisiejszy dzień tylko. Wprowadziłem więcej kurczaka, a mniej innych mięs. Jednak czy na pewno tylko dieta ma wpływ na to, że tyję? Może za mało ruchu podczas treningów? Albo w dni wolne dodać jakieś cardio/ interwały?





Zmieniony przez - Frikens w dniu 2017-03-21 08:49:35
1490082455000
zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518
Ktoś coś podpowie?
1490172205000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32982
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228897
  • Status: Ekspert
A jak ma spadać, skoro masz tyle węgli co ja na masie, a waże prawie 100kg ?
Obetnij do 250g w dni treningu i 200g w dni wolne. Wtedy będzie schodzić.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Naturalna forma :

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_forma_str._162-t1075096-s188.html]
1490175059000