Otóż, jestem studentem no i mam dość sporo zajęć. Ułożyłem sobie dietkę podobno dobrą :) no i trapi mnie taka sprawa. Kiepsko u mnie z jedzeniem regularnie, na ile to jest możliwe na tyle próbuje jesc zgodnie z dietką co 3h, ale niestety. No i nie jem ściśle z dietą tzn idealnie tego co mam tam ułożone, ale w miare możliwosci zastępuje to czym innym. No i chodzi mi o to, że jeśli nie będę jadł za bardzo regularnie oraz w różnych ilościach tj w jeden dzień troszke wiecej białka w drugi mniej węgli itp. to odbije się to na mojej diecie?? Bo pije Gainerka1 no i on podobno ma uzupełniać jeśli jest niedobór i redukować jeśli jest nadmiar??
Bo pije Gainerka1 no i on podobno ma uzupełniać jeśli jest niedobór i redukować jeśli jest nadmiar??
zgadza sie gainer jest po to zeby dodac bialka i kalorycznosci do diety (glownie to drugie), ale zeby redukowal nadmiar to nie slyszalem jak mialby to robic?
Jeśli masz ułożoną dietę to trzymaj się jej.Jeśli nie będziesz jadł akurat co 3 godziny to nic wielkiego się nie stanie jeśli bilans kaloryczny będzie się zgadzał z Twoimi wyliczeniami.A jeśli chodzi o studia to zabieraj posiłki na uczelnię i tam spożywaj a ewentualne braki w diecie uzupełniaj gainerem.
heheh no nie wiem właśnie :] No ale tak sobie pomyślałem, że chyba lepiej jak więcej zjem niż mniej prawda? a w sumie jak zjem mniej to gainerek mi uzupełni ?hmm sam już nie wiem, mógłbyś mi pomóc no i odpowiedzieć na to zasadnicze pytanie ?:) pozdrawiam:)
1168027520000
Eld
Wysłana - 05 stycznia 2007 21:12
Heh :P w sumie lepiej zjeść za dużo niż za mało :P chociaż to za dużo to nie mogą być chipsy czy czekolada tylko w miare zdrowe jedzonko :) A Gainer to uzupełnienie diety więc musisz go doliczyć do diety :P Te kalorie / białko i węgle :)
Jedz normalnie jak masz diete(jak możesz spożyć posiłek) a jak nie masz czasu na normalny posiłek to zastępuj go gainerem.
" W kulturystyce nie jest ważne ile podnosisz tylko jak to podnosisz."
1168028170000
Kezcoks