SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

W pogoni za masą...

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9689

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 214


Witam,
Mam na imię Michał i jakieś dwa lata temu polubiłem dźwiganie żelastwa. Zawsze byłem fizycznie aktywny, ale mało miało to wspólnego z rozbudowywaniem swojego ciała.
Na początku roku 2007, jako jedno z postanowień noworocznych zdecydowałem się na hartowanie swojego ciała i wzmacnianie swojej duszy . Moim celem było doprowadzenie się do stanu cieszącego oko i rozwinięcie poszczególnych grup mięśniowych utrzymując ładną definicje.
Podstawowym problemem z jakim borykałem się od zawsze, był trud zdobywania kilogramów. Ciężko przybrać na masie, kiedy metabolizm zapie**** niczym szynowy TGV firmy SNCF.
Kiedy pojawiłem się na siłowni ważyłem 68 kg przy 183 cm wzrostu. Chłopak cienkiej kości z dużym zapałem na ciężary. Na treningach raczej nie odpuszczałem i dążyłem do ciągłego progresu. W pierwszy roku ćwiczeń zaopatrywałem się w gainery. Nie było tego dużo bo zjadłem 2 największe Mega Massy. Przytyłem może 2 kg. Po roku czasu postanowiłem zrobić jakąś formę na wakacje. Zakupiłem odżywkę firmy PVL noszącą nazwę Mutant Mass i do tego X-Pand-a. Poczułem różnice w sile i troszkę mnie „podpompowało". Chęć do ostrych treningów się wzmogła i jechałem ostro myśląc o wakacjach. Niestety wagowo dalej słabo i bój o każdy kilogram robił się już męczący. Tuż przed wakacjami zdecydowałem się na produkt, który miał wszystko zmienić Firmy PVL No Shotgun. Faktycznie produkt nie do zastąpienia. Wchodząc na siłownie rwałem podłogi, a wszyscy patrzyli jak na jakiegoś świra. Dzięki temu specyfikowi, mój trening zrobił się dużo cięższy a efekty pojawiały się z tygodnia na tydzień. Ceną jaką trzeba było ponieść (poza tą, która odbiła się mocno na kieszeni) to niesamowicie obleśny smak :d i o ile pierwsze porcje dało się jakoś przełknąć, tak pod koniec na samą myśl miałem odruchy wymiotne :/
Objętościowo troszkę podciągnąłem, jednak na wakacje pojechałem ważąc 72 kg i wyglądałem tak:














Wakacje taktowałem jako okres roztrenowania i trwał ponad 2 tygodnie. Następnie powrót na siłownie i dalsze masowanie. Nie nacieszyłem się zbytnio dobrą passa, ponieważ poćwiczyłem do listopada i uszkodziłem bark. Przez połowę miesiąca robiłem tylko niektóre ćwiczenia na łapę i butterfly. Przy innych ćwiczeniach ból był zbyt uciążliwy. W grudniu postanowiłem odpuścić zupełnie treningi i czas leczenia potraktować jako drugi okres roztrenowania. W trakcie odpoczynku od siłki dorwał mnie wirus grypy, który wyciągnął ze mnie tak ciężko zdobyte kilogramy.
W styczniu powróciłem do treningów z brakiem motywacji i małą depresją. Powrót do formy, dźwiganie śmiesznych ciężarów i ciągłe zakwasy nie pomagały w zmianie nastawienia.
Sięgnąłem do rezerw mocy i postanowiłem poprawić nastawienie psychiczne za pomocą „złotych środków" a więc: zakupiłem sobie białko z Ostrowi żeby pić po przebudzeniu, Olimpu ISOPURE w ciągu dnia i Dymatize Elite na noc. Do tego wciągałem 4 tabletki aminokwasów po treningu - firmy Dymatize BCAA 2200. Przed treningiem czasami piłem carbo Olimpu. Taką mieszankę konsumuję do dzisiaj i widzę średnie efekty.
Moim priorytetem teraz jest klatka oraz ramiona. Niestety klatka stoi w miejscu i nie mogę znaleźć sposobu żeby ją ruszyć. Bardzo proszę o opinie i komentarze. Jestem zwolennikiem konstruktywnej krytyki, więc jeżeli coś jest do dupy to napisz ale miło będzie jak poradzisz jak to zmienić.

Teraz ważę 74 kg i dalej mierzę 183 cm wzrostu przy takiej budowie:













Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 153 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1345
dobrze jest, dorzuc kilka kg suchej masy i bedzie naprawde super

czasem siłka, czasem spóóód )

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2864 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52118
Klata jest ok, skup się bardziej na poszerzeniu barków i zmasowaniu ramion, plecy też dotyraj ;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5580
Jakie ćwiczenia wykonywałeś na klatkę ??
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 925 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13211
wszystko za***iscie tylko lapy powieksz i skup sie na plecach, wklej swoj plan treningowy, wykonujesz podciagania na drazku czy bazujesz na wioslowaniach?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2996 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34853
Podoba mi się bardzo estetycznie SOG
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 204 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7481
brak nóg.... niestety rzuca sie w oczy... i smiesznie wyglada

Drive no faster then your guardian angel can fly ...

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 223 Napisanych postów 1795 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 102358
kilogramów nie wiać bo nie ma diety, zajrzyj do odpowiedniego działu - tam pomogą ułożyć diete i efekty będą.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 214
Nogi, niestety zawsze odpuszczałem ;/ teraz to się mści. Teraz będę je tyrał regularnie więc powinny trochę napuchnąć.
Trening jaki robiłem jest tutaj : http://www.sfd.pl/czas_na_zmiany__-t482455.html 

Dzięki za opinie i czekam na dalsze komentarze.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2221
http://img21.imageshack.us/img21/2517/bugaria90.jpg

Na tym zdjeciu przypominasz bonda, tylko ze Ty jestes lepszy
klata super, plecy dotyraj , przyloz sie do brzucha i do nog !!

w planie treningowym klatki nie stosujesz progresji??
ps. SOG

Zmieniony przez - a1rek w dniu 2009-03-18 10:21:02
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 503 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3699
Powinieneś zabrac sie za skośne brzucha, dotyrac przedramiona, koniecznie przysiady zacznij robić. Sylwetka bardzo dobra tymbardziej jak na 2 lata. SOG zasłużony.

P.S. wymiary w profilu aktualne?

Zmieniony przez - sinner w dniu 2009-03-18 10:33:31
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o ocene...

Następny temat

Kilka fotek przed sezonem :-)