SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

W pogoni za marzeniami

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1169

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
Dawaj te wypiski w dni treningowe- z 3 tygodni w jednym poście jest mało czytalnie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 315
Dobra teraz po każdym treningu będę wpisywał wyniki.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 315
Zdecydowałem że będę robił 10 ćwiczeń z tego filmiku:

Nie wiem tylko czy najlepiej byłoby robić te ćwiczenia po siłowni czy może w dni w które nie ćwiczę. Moglibyście mi doradzić co i jak ? Z góry dziękuję ;)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
W dni, w które nie ćwiczysz, albo kilka godzin po treningu siłowym
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 315
No to myślę że jednak będę robił w dni w które nie ćwiczę
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 315
Wyniki z dzisiejszego dnia:
Klatka - Wyciskanie hantli na poziomej ławeczce - 12p 14kg (3x)
Wyciskanie hantli na skośnej ławeczce - 12p 12kg (4x)
Rozpiętki 12p 10kg (3x)
Biceps - Uginanie ramion z przekrętem (hantel) - 12p 10kg (3x)
Uginanie ramion z francuzem - 12p 20kg (3x)
Siódemka - 8kg
Przedramię - Uginanie nadgarstka podchwytem jedną ręką (hantel) - 12p 12kg (3x)

Zmieniony przez - Bar0s3 w dniu 2013-02-11 23:46:08

Zmieniony przez - Bar0s3 w dniu 2013-02-12 00:02:52
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 315
Dzisiaj pierwszy dzień robienia interwałów no i zdecydowałem że będę robił je we wtorek i czwartek a w sobotę będę chodził na basen, a niedzielę zostawię na dzień odpoczynku. Dzisiaj robiłem dziesięć interwałów, każdy trwał minutę i 25 sekund. Sądzę że troszkę przesadziłem z tym czasem gdyż już po 7 interwale miałem dość i nogi miałem jak z waty więc od czwartku będę robił tylko minutę a z czasem będę dodawał kilka sekund. Sam w sobie trening jest dobry gdyż porządnie się spociłem, i myślę że też będzie on miał dobry wpływ na moje mięśnie, siłę i kondycję no ale przecież właśnie po to on jest. Krótko mówiąc jestem zadowolony tylko nie wiem czy dwa dni w tygodniu to wystarczająco, może powinienem robić jeszcze jedną serię interwałów w sobotę przed lub po basenie? Co sądzicie?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43028 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
przeciesz w interwałach o to chodzi zebys sie zgrzal wypocił na maxa, przyspieszone tętno itp

basen siłka interwały i tylko niedziela wolna narazie tak zostaw bo tak to z regeneracją mozesz nie wyrobić
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 315
No wiem wiem. Czyli jak to robić interwały dwa razy w tygodniu czy w sobotę też ? I jeżeli w sobotę też to przed czy po basenie ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sama sztanga a trening na masę i siłę

Następny temat

Bieganie=masa nóg?

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina