SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

WYciskanie na klate - totalna poracha !! Blagam pomozcie !!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15504

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
witam mam duzy problem ktory mnie denerwuje..po wakacjach przemodelowalem trening, podnioslem jegoi intensywnosc, a jednoczesnie ograniczylem go do 3 razy w tygodniu, tyle mi na razie wystarczy; w ponoedzialek robie plecki i tricepsy, w srode klate i biceps, w piatek nogi i barki; na wieksze grupy miesniowe (plecy,klata)robie po 5 sserii, na mniejsze (bary,bicek, triceps) 3 serie; na nogi lacznie 7 -8 serii ; jak widac kazda grupe trenuje raz w tygodniu, dieta dobra - 2 gram bialka na kilogram masy, do tego odpowiednia ilosc dobrych weglowodanow, malo tluszczy; widze w lustrze, ze uroslem , kable wieksze, grzbitowce szersze , jest spoko; sila w wiekszosci cwiczen poszla i nie odstaje od niektorych lepiej dopakowanych kolesi pod tym wzgledem; ale tu tkwi moj najwiekszy problem - na klate nie dosc, ze nie robie postepow, to jeszcze sie troche cofnalem jesli chodzi o sile !!! frustruje mnie to, gdyz widze, ze mam ją niezle zbudowaną , a jestem w stanie wyciskac niewiele !! przychodza szczyle na silke 2 razy chudsi i cisna prawie tyle samo, a niektorzy z identycznym ciezarem co ja sa w stanie wykonac duzo wiecej powtorzen !!! szlag mnie trafia maskarycznie, co zrobic aby ruszylo kopyto ?? biore z supli obecnie bcaa i tribusteron, ale gowno idzie na ta nieszczesna klate !! pomozcie, jak pokonac ten stan ?? dodam , ze kiedys wykonywalem duzo pompek i aeroby; teraz aerobow robie mniej, za to pilnuje sie w diecie; z pompek zrezygnowalem praktycznie calkowicie - moze tu jest problem ?? moze powinienem do nich wrocic ? zrezygmowalem z ich wykonywania, gdyz sadzilem, ze miesnie powinny miec duzo czasu na regeneracje w trakcie tygodnia, a obciazanie ich pompkami nie ma sensu i wplynie negatywnie na ich forme ; a moze powinienem robic wyciskania czesciej ?? pomozcie co mam robic, bo wstyd mi w silowni wyciskac z tak malymi, jak na reszte cwiczacych i na moje rozmiary, ciezarami!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Jezeli lepiej wygladasz to nie ma znaczenia,ale jezeli chcesz poprawic wynik musisz wrzucic silowo barki i tricepsy musisz robic te grupy bardziej silowo i dokladniej katowac,a czeste wyciskannie nie ma sensu bo tylko sie przetrenujesz,
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 716 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9168
no rzeczywiście 95-100kg to nie jest dobry wynik-sam biore cos koło tego i zaczyna mnie to denerwować(miałem 2 miechy przerwy i spadłem)ja polecałbym jakis trening na siłe z progresją np.1 seria 60kgx10,druga-72kgx8,trzecia-80kgx5,czwarta-90kgxmax(ok 3), piąta znów 90kgxmax(ok 1) a drugi tydzień zrób tak: 1 seria.55kgx10, druga-70x8,trzecia-78kgx5, czwarta-88xmax(ok 5), piata-92xmax(ok 1-2)i rób te 2 treningi na zmiane i zwiększaj ciężar oczywiście co jakis czas, niedługo sam robie ten trening

--pomogłem??-daj soga--

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 335 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1336
Pamietaj, ze moze to byc sprawa genetyki. Piszesz, ze potrafiles robic duzo pompek. Z tego wynika, ze mozesz miec duza gestosc wlokien miesniowych wolnokurczliwych, ktore wolno sie mecza, ale nie potrafia znosic duzych obciazen. Zas zageszczenie wlokien szybkokurczliwych moze byc male. Z tego powodu wyciskasz malo, ale twoja klatka nabrala duzych rozmiarow, od dobrego wycwiczenia wlokien wolnokurczliwych.

Proponuje Ci test o ktorym napisal kiedys TheRedevil.

Zrob 10 powtorzen z w miare malym ciezarem, potem 2 minuty przerwy, zaloz dosc duzy ciezar. I tak dokladaj, az ustalisz swoj max. Wtedy oblicz 75% maxa i po 5 minutach wykonaj maksimum powtorzen z tym ciezarem. Tyle powt. ile wykonasz, to tyle ile powinienes wykonywac na treningach.

Moge sie nieco mylic co do czasow miedzy cwiczeniami, ale jakos to tak bylo.
1
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31897 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94056
hm chwila chwila - nie wiem czy dobrze rozumiem.

robisz np. na klatke - 5 serii na tydzien ?
wydaje mi sie ze nie dotrenowana jest wtwoja klatka
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 297 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6229
100 kg przy wadze 87 to nie jest źle zważywszy, że nie ćwiczysz siłowo.
Po co Ci tribusteron w tym wieku?

Właśnie obraziłem Twoje uczucia religijne

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 816
A ja pol rolu temu trenowalem sobie tylko klate przez 2 tygodnie ( jechalem tylko na kreatynie wtedy) ale w tym zecz ze przed tym ja k zaczaelm trenowac moglem podniesc 75 kg i potych 2 tygodniach moglem podniesc 85 kg i potem za za tydzien po tym jak podnioslem 85 kg podnislem 95 kg Zdaje mi sie ze miesnie musialy miec czas sie zregenerowac
wiem ze to byl plan bez sensu robic klatke 6 razy w tygodniu ale dla mnie robilo no i wtedy wazylem 66 kg
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
heeh w tym wszystkim jeszcze zle napisalem; oczywiscie robie po 5 roznych CWICZEN na wieksze grupy, na mniejsze grupy po 3 cwiczenia; jesli chodzi np. o klate, to cwiczenia typowe, klasyczne , na mase i sile, robie po 5 serii, izolowanych po 3- 4 serie; nie wiem , co jeszcze robic, gdyz najlepsze jest to, ze niemal zawsze po treningu kazdej grupy miesniowej nazajutrz i 2 dni pozniej odczuwam bole tej grupy (zakwasy), co swiadczy o solidnym przetrenowaniu; wydaje sie teraz , ze juz tylko odpowiednio zjesc, odzywic miesnie i bedzie cacy, a tu - jesli chodzi o wyciskania - NIC !dziwne tez jest to , ze na inne cwiczenia na klate, jak np. przenoszenie sztangielki zza głowy, rozpietki, biore stosunkowo duze obciazenia i w tej kwestii spokojnie dorownuje, anawet przewazam niektorych niekoksujących cwiczących; np. przedwczoraj, gdy robilem triceps, cwiczylismy wyciskanie francuskie na zmiane z jednym kolesiem; on mial troche wiekszą muskulature, a mimo to musial zdejmowac czesc obciazenia po mnie; dzisiaj natomiast, przy trteningu klaty, stosowal duzo wieksze obciazniki; jak to wytlumaczyc ?? jem codziennie duzo weglowodanow, worek ryzu, platki, owoce itd., ale nic; pocieszam sie , ze to moze chwilowa stagnacja i sama przejdzie, w koncu musi; poza tym mam lekką kontuzje lewego nadgarstka, ktora co prawda absolutnie nie uniemozliwia mi cwiczen, ale moze przyczynia sie do zastojow; no nie wiem, sie zobaczy; a co z tymi pompkami ? warto je robic czy nie ?? zrezygnowalem nich nie tylko dlatego, by nie przemeczac miesni, ale dlatego, gdyz bolaly mnie po tych pompkach nadgarstki; hehe, a moze jestem w fazie przetrenowania i moze powinienem odpoczac przez 1-2 tygodnie ? chcociaz nic na to nie wskazuje; no trudno, w kazdym razie dzieki za wszystkie rady, jak macie jeszcze jakies to dawajcie, bede wdzieczny za kazdą , co prawda stosuje trening kulturystyczny, ale nie znaczy to, ze nastawiam sie tylko na wyglad miesni, a nie na ich sile; chce miec sile proporcjonalną do sylwetki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6520
Tez mialem zastoj w rekordzie na klatke ok. pol roku i zastosowalem trening silowy wygladajacy tak:
-trenujesz klatke dwa razy w tygodniu
-na kazdym treningu wykonujesz cztery serie na lawce poziomej i trzy lub cztery serie na lawce skosnej(kat ok.30 stopni)
-i teraz najwazniejsze: dobierasz obciazenie tak by moc zrobic najwyzej cztery powtorzenia w serii(ale nie mniej niz trzy)

Trenowalem tak przez miesiac, dokladnie to zrobilem 10 takich treningow i dalo mi to zwiekszenie rekordu na klatke o 13 czy 14 kg!!! Sam bylem w szoku, a i przelamalem zastoj potem juz przy "normalnym" treningu tez mi wchodzilo tylko odpowiednio wolniej. Nie daje gwarancji ale moze ci pomoze. Powodzenia.

"...maglować, maglować - do bólu do granic wytrzymałości..."
Mariusz P.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 280 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6520
Aaaa zapomnialem jeszcze o przerwach miedzy seriami , maja byc pieciominutowe, tez mi sie na poczatku wydawalo ze za dlugie ale jak zaczely sie pierwsze efekty....:)

"...maglować, maglować - do bólu do granic wytrzymałości..."
Mariusz P.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 335 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1336
Po pietrwsze wrzw- to, ze bola cie miesnie po treningu, nie oznacza, ze sa one przetrenowywane.

Po drugie, pompki warto robic, bo nie obciazaja tak klatki jak trening na silce. Ja robie jak sobie przypomne w domu jakies 10 / 15 pompek, tak o...
Ale mozesz ustawic sobie trening klatki przy uzyciu pompek. Zagladnij do atlasu cwiczen.

Po trzecie posluchaj mojego przedmowcy.

Po czwarte kup porzadna kreatyne
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening na rzezbie z lipnym sprzetem plz HELP !

Następny temat

Barki

Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż! Archiwum X: “duża ilość węglowodanów może zabić kulturystę”?! Jaki chrzan najzdrowszy? Trójbój - czym jest? Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Urodziny Kasi Dmochewicz Jaki budyń wybrać?