SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Własna Dieta - prośba o ocenę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 475

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 55
Witajcie. Jestem nowym użytkownikiem i średnio początkującym jeśli chodzi o ćwiczenia. Ćwiczę w domu, mam do użytku 2 hantle po 5kg każda. Postanowiłem ułożyć sobie dietę i chcę dać ją wam do oceny. Od razu mówię, że nie mam środku na żadne odżywki białkowe. Dietę układałem posługując się poradnikiem od Treca, który mieści się w Dzienniku Treningowym.
Dane:
Waga: 69kg
Wzrost: 181cm
Wysiłek: 3 razy w tygodniu (pon, śr, pt)
Dietę dodaję w zdjęciu



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10278
jak dla mnie za malo kalorii ale to najpierw musisz zapotrzebowanie wyliczyc zeby bylo 100% pewnosci. poza tym do wywalenia platki kukurydziane, makaron dwujajeczny (bo pewnie na mace pszennej) i chleb pszenny. ryz bialy do zastapienia innym ryzem. nie wiem czemu wcinasz same bialka zamiast z zoltkami. za malo tluszczy.
poczytaj http://www.sfd.pl/Dla_początkujących_i_nie_tylko-t314751.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26947
za kukurydziane owsiane, chleb daj brazowy, ryz bialy moze byc ale jedz na przemian z brazowym, podmieniaj tez czase na ziemniaki. Jajka j/w cale jedz. Dodaj tluszcze z orzechow/oliwy z oliwek/oleju rzepakowego. Jaki masz cel ? Oblicz swoje zapotrzebowanie http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 55
Moje zapotrzebowanie według wyliczeń za pomocą Treca wynosi 2473 więc jestem 2 kcal wyżej. Płatki kukurydziane wybrałem ze względu na 80g węglowodanów na 100g (dane Trec'a). Zapotrzebowanie na tłuszcze wyniosło według obliczeń 35g na dzień więc i tak nadwyżkę mam lekką.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 55
A co do wyników z tej strony to jestem zaskoczony. Wykazało mi o 500 kcal więcej niż wyniki z Treca.
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3115.52
Węglowodany 55% 1713.54kcal = 428.39gram
Białko 15%% 467.33kcal = 116.83gram

Moim celem jest trochę przybrać na masie. A białko z płatkami dałem samo ze względu na to że miał to być omlet ale nie było go na liście
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 55
Oj tłuszcze się nie skopiowały:
Tluszcz 30% 934.66kcal = 103.85gram
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 9318 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26947
No to musisz jeszcze podbic duzo tluszczy i wegli troche. Cos ten trec nie liczy za poprawnie skoro tylko 35 g Ci wyliczyl. Na poczatek wystartuj z 3200 kcal. Mimo wszystko lepiej by bylo zebys kukurydziane podmienil na owsiane ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 681 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10278
omlet z zoltkami tez moze byc. nie wiem czemu ten trec wylicza Ci tak malo tluszczy. tluszcze sa tez potrzebne. platki kukurydziane sa mocno przetworzone dlatego wywalamy. makaron z maki durum wcinaj.
swoja droga hantle 5kg to malo, ciezko bedzie Ci na nich konkretnie pocwiczyc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bieganie podczas treningu siłowego

Następny temat

witam , prosze o jakas korekte i ewentualne porady :D

Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Szymon Łada - ocena sylwetki Szymon Łada - ocena sylwetki Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg