logo
zamknij zamknij

Viki DT/pods. s.33,38/ciąża s.45/powrót s.71

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 104439

3,75 5 16
napisał(a)
Temat przeniesiony przez obliques z działu Ladies droga do formy i edukacja. Zgłoś naruszenie
Viki
Ekspert
Szacuny 152 Napisanych postów 5496 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 95984
Witam

Dawno mnie tu nie było
Postanowiłam znowu spróbowac z dziennikiem, mam nadzieje że uda się go prowadzić regularnie i pomoże mi ogarnąć i uporządkować kilka spraw

Napewno będzie to zupełnie inny dziennik niż wszystkie moje do tej pory... nie będzie zdjęć i pomiarów, przynajmniej narazie, bo nie to jest teraz moim celem. Także spokojnie można zaglądać, melisa nie będzie potrzebna, formy na lato, przynajmniej narazie, nie będe robić
Treningu porządnego też nie będzie, ale o tym za chwile.



Gdzie byłam jak mnie nie było...

Mniej więcej od listopada próbowałam wrócić do regularnych treningów i wyglądała to tak, ze 1-2 treningi i za chwile byłam chora, nos zatkany, koszmarny ból głowy i czasem gorączka i tak w kółko przez wiele tygodni
Brak ćwiczeń najwyraźniej mi nie służył, bo w lutym posypało się na dobre. Obudziłam się z ogromnym bólem pleców i szyji, nie byłam w stanie ruszać ani głowa ani ręką. Fizjo stwierdził dyskopatie szyjną. Od tamtej pory cały czas bolą mnie plecy, zmienia się tylko miejsce, rodzaj i natężenie bólu, raz jest lepiej, raz gorzej. Mam bardzo spięte mięśnie, każda ogarnięta osoba która oglądała moje plecy komentowała to jednym słowem – tragedia

Przed świętami było już lepiej, czułam tylko lekki ból, ale najwyraźniej porządki przedświąteczne mi zaszkodziły
Ostatnie kilka dni było kiepsko
Wczoraj byłam u fizjo. Ból z okolicy łopatki ustąpił i teraz boli wyżej, nad łopatką. W przyszły tygodniu idę znowu, zobaczymy co będzie. Póki co mam obserwować kiedy jest lepiej/gorzej



Po co mi dziennik?

Musze przede wszystkim ogarnąć dwie rzeczy:

1. Ćwiczenia
Narazie nie mam żadnych zaleceń, ale jak dostane ćwiczenia dla połamańców to musze się w końcu porządnie za to zabrać, bo wcześniej różnie z tym było, ciągle jakieś powody żeby ich nie robić, a prawda jest taka, że nie ćwiczyłam regularnie bo nie lubie tych ćwiczeń, nudne są

2. Miska...
No tu jest kiepsko Odkąd nie ćwicze, nie mam apetytu. Są takie dni, szczególnie jak mnie bardzo plecy bolą, że mogłabym wogóle nic nie jeść, nie mogę nic przełknąć Przydałoby się to zmienić...
Druga sprawa, że czasem ledwo się ruszam i nawet stać nie moge, a wtedy nie jestem w stanie nic porządnego do jedzenia przygotować, zostaje to co w lodówce, albo to co kupi/przygotuje mój facet
Miski liczyć nie będe, chce się skupić na regularnych posiłkach


Ogólnie to mi bardzo treningów brakuje i mam coraz większe adhd, szczególnie jak pogoda ładna to mnie ciągnie do biegania
No i zazdroszcze ludziom jak widze w pracy jak ćwiczą

Całe życie byłam aktywna fizycznie i nigdy jeszcze nie miałam takiej długiej przerwy... nie jest łatwo nic nie robić

"Porządek trzeba najpierw zrobić w głowie"

Aktualnie powrót do formy str. 71 (foto s.78, 88) /Dziennik ciążowy str. 45 (foto s.53,57,60,62) /Zawody s.33, s.38
http://www.sfd.pl/Viki_2014_/_never_gonna_give_up_:_-t1020109.html
Moje wcześniejsze dzienniki: http://www.sfd.pl/2_lata_pod_czujnym_okiem_Marty__podsumowanie_Viki_2011_2013-t977107.html 

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Vowthynowa
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1458 Wiek 39 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 15564
Byłaś moją pierwszą inspiracją jak tu przyszłam parę miesięcy temu, teraz będę mocno trzymać kciuki za to, żeby zdrowie wróciło
napisał(a)
AL3ktra
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 4694 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 51469
Viki, mój mistrzu Będę obserwować i kibicować!
3mam kciuki żeby zdrowie wróciło.

PS tj. Vow, moja motywacja nr 1.
napisał(a)
JolLig
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1529
Tez podgladam. Nie jestem pewna czy to Ty, ale jak udzielalas wywiadu do jedenj ze stron to go czytalam, jak to nie Ty to ktos z bardzo podobna sylwetka. Zdrowka!
napisał(a)
Martucca
Ekspert
Szacuny 206 Napisanych postów 59591 Wiek 12 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
Viki

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Arphiel
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15301 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 189806
Viki Zamiast powodzenia to zdrowia życzę i od-połamaństwa

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques

Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.

Aktualny DT -> http://www.sfd.pl/Arphiel_2013__ciąg_dalszy_:_D/podsumowanie_str._25-t937085-s29.html#post8 

napisał(a)
Annaaa26
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 303 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 27478
I ode mnie jeszcze raz, zdrówka przede wszystkim żeby się poukładało wszystko...

Fajnie, że jest nowy dziennik, będzie gdzie zaglądać - powodzenia / i już nie spamuję

" The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it (...)"

napisał(a)
delfinka
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 10723 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 139119
Jak najszybszego powrotu do zdrowia

Też muszę się mocno motywować do ćwiczeń dla połamańców
napisał(a)
Emkaza
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 780 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24062
obserwowałam zawsze i nadal będę obserwować . Powodzenia Viki
napisał(a)
halinae
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 3267 Wiek 42 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 134398
napisał(a)
Ann..
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 7431 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 191166
Viki
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wyszczuplenie nóg

Następny temat

Rekompozycja Ani :-)

Jabłecznik jaglany

Najlepszy wokalista wśród kulturystów

Zakwaszenie organizmu - problem XXI wieku?

Czy diety oczyszczające działają?

Kłopotliwe boczki - jak się ich pozbyć?

Farmakologia, trening aerobowy w IFBB - Men’s Physique oraz Wellness Fitness – porównanie

Triathlon, czyli od zera do bohatera. Część II.

Biszkopt z jeżynową galaretką