Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Utrudniony dostęp do sportu... czyli mieszkać na wsi

Grzesiek3

Wysłana - 16 lutego 2009 17:55    Edytuj Cytuj

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam. Mam 13 lat. Już jest ten wiek, że poważnie trzeba szukać klubu czy szkółki aby coś w piłce osiągnąć. Ale na wsi jest to strasznie utrudnione. Dojazd+późny powrót do domu itd. Jestem uczniem bardzo dobrym ( same 5 :D ) no tam z matmy gorzej mi idzie i bym sobie z nauką poradził jakoś. Ale słuchajcie, wszystko ok wyrobiłbym, ale nawet nie ma jak dojechać! Do klubów ( Rzeszów, Leżajsk ) mam 25 km! Do Rzeszowa jakoś nie da rady zbytnio dojechać ( dawniej nas tata podwoził ) ale teraz nie mam już jak. Mam jeszcze możliwość jechał do Leżajska ( IV liga ) i chyba się tam zapisze. Ale też musze trafić z treningami i autobusem. Jak mi się powiedzie i się zapisze to wam odpisze! Pozdrawiam!

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 16 lutego 2009 19:24 
W większości przypadków polecamy:

Optimum - Whey Gold Standard 100%

CENA: 199.00zł
Olimp - Massacra

CENA: 109.00zł
Trec - NitroBolon II powder

CENA: 119.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

Obi_

Wysłana - 16 lutego 2009 19:24    Edytuj Cytuj
Powodzenia

United!! United!!

Grzesiek3

Wysłana - 17 lutego 2009 21:38    Edytuj Cytuj
Aha. Ale co by było dla mnie lepsze? Targanie się cały dzień, żeby sobie pograć w piłkę? Czy trenowanie samemu ( mam 13 lat ) doradzcie!

siwy__00

Wysłana - 17 lutego 2009 22:21    Edytuj Cytuj
targaj sie cały dzien zeby trenowac
Znawca -

Obi_

Wysłana - 17 lutego 2009 23:16    Edytuj Cytuj
Zależy. Jeśli poważniej myślisz o piłce nożnej to targaj się na treningi

United!! United!!

Smokealot

Wysłana - 17 lutego 2009 23:57    Edytuj Cytuj