Temat został odczytany 1581 razy

Upierdliwy lokator

zgłoś naruszenie
  • komor1993
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 15
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 161

Witam, mam mały problem z sasiadem, chciałem załozyc siłke w suszarni w piwnicy jednak jeden z lokatorow ktory ma jako jedyny klucz do tego nie chce wyrazic zgody, dodam ze zebrałem 10 Zgód z 13 lakotorów. chciałbym sie dowiedzic jak to załatwic Kulturalnie, nie koniecznie tak jak pisał duda zeby wyje*bac zamek, lecz jak nie bedzie innego rozwiazania to i ja tak zrobie.
1252963842000
zgłoś naruszenie
  • bic44
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 22958
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 91796
  • Trenuje: od 2005
kulturalna rozmowa

po nicku wniosku ze mlody jestes

moze wyslij we wlasnym imieniu ojca/innego doroslego

[http://www.sfd.pl/PODARUJMY_DZIECIOM_5PLN_cz3_-t900416.html]


1252965548000
zgłoś naruszenie
  • marceliono
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3413
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 19304
  • Trenuje: kolo 10 lat
najlepiej niech jakis dorosly pojdzie pogadac i tyle. jesli ta liczba w nicku ma cos wspolnego z data narodzin to pewnie stary koles i nawet nie chc emu sie z ciekamai rozmawiac.

jak nie to mozesz zawsze poczekac az sie sciemni i ....
Sila jest bogiem, trening nalogiem, rzezba zabawa a masa podstawa
wielki spadek i wielki powrót
1252970658000
zgłoś naruszenie
  • QUEBLO
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 26324
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 155869
  • Trenuje: generalnie od podstawówki cały czas jakieś sporty,po prostu nie lubie braku ruchu
kij z lokatorami,administracja musi wyrazić zgodę
"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"
1252976328000
zgłoś naruszenie
  • Malolatt46
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 231
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 4370
Teraz to zapozna ale dla innych to zostawię . A więc jak robisz petycje list czy jak to sie zwie to piszesz ze chcesz zrobić warsztat dajesz Tacie on na pewno zbierze podpisy. Myśle że pomogłem komuś
1252991791000
zgłoś naruszenie
  • komor1993
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 15
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 161
Dzieki. Poczekam na administratorke budynku i ja poprosze o ten klucz, ona wyrazi zgode bo to spoko babka, dzieki za pomysły. ej ja mam prawo Tak samo korzystac z suszarni jak i wszyscy lokatorzy?
1252997326000
zgłoś naruszenie
  • komor1993
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 15
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 161
Dodam jeszcze ze ten sasiad ma jeszcze dwie inne piwnice.
1252997426000
zgłoś naruszenie
  • lapin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 482
  • Wiek: 26 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 2625
Pytasz administratorke i jej wręczas takie pismo zpodisami bo jeśli to osoba decyzyjna to onamusi wyrazić na to zgode a jeśli piwnica <suszarnia> nal;erzy do wspulnoty <czyli wszystkich lokatorów> koleś nie ma prawa przetrzymywać klucza. Tylko musisz sie zoriętowac czy jeśli to suszarnia lokatorzy nie będą chcieli zimą z nij korzystać ...
powodzenia
1252999109000
zgłoś naruszenie
  • bebz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1669
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 33032
  • Trenuje: kilka
Też tak mieliśmy,i weszliśmy z drzwiami założona swoja kłódka i po sprawie.. fajne czasy:)
<<ICI LA LUNE>>
1253000278000
zgłoś naruszenie
  • komor1993
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 15
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 161
zadzwonie dzisiaj do administratorki. posłuchajcie Karamby moj sasiad to ch*uj

Zmieniony przez - komor1993 w dniu 2009-09-15 14:07:07
1253016380000
zgłoś naruszenie
  • barteklip9
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5387
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 103629
  • Trenuje: 3 z przerwami
Dobrze, ze mieszam w domu
p****** wszystko co mówią na Twój temat...
Kulturystka jest całym Twoim życiem,Twoją pasją, której poświęcasz 24h na dobę.
Dzięki Tobie ten sport żyje i bądź z tego dumny...
Prędzej czy później osiągniesz swój cel tylko konsekwentnie do niego dąż
1253024875000