SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ulozenie diety.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 510

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 887 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 7164
Jeśli chce jakotako wyglądać to tak, zreszta wiosna to jeszcze lepiej i szybciej idzie

"Trening czyni mistrza, chemia czyni cuda"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 338 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1741
Ok zaczne od 3 etapu. Plus aeroby w dni nietrenigowe. Z dieta zobacze jak to zrobie po treningu na pewno wezme gainera raz dziennie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4904
Zamiast aerobów interwały. Odżywki i suplementy na razie wybij sobie z głowy - na początkowym etapie takie same efekty będą czy to z suplementacją, czy to bez niej. Trzymam kciuki, odzywaj się czasem i pisz, jak tam Twoje starania. Dobrym sposobem na motywację jest założenie tematu-dziennika treningowego, możesz to zrobić tutaj, na forum.

"Zrób jednego dnia to, czego nikomu się nie chce,
a drugiego dnia będziesz mieć to, czego chcą wszyscy.."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 338 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1741
a po treningu rozciagac sie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna dla kobiety - do sprawdzenia

Następny temat

Jak zaplanować własną dietę?

Anna Nawrot - ocena sylwetki Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Suplementacja okołotreningowa Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!