SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Udoskonalanie formy podczas kontuzji.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 504

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 241 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10260
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: piotrek123454
PŁEĆ: M
WIEK: 18
WZROST: 177
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3-4l

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************
(przed kontuzją)
WAGA CIAŁA: 90
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 35
OBWÓD BICEPSU: 41
OBWÓD ŁYDKI: 44
OBWÓD UDA: 65
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 87
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 117
OBWÓD NADGARSTKA: 17



****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: 130x5
MARTWY CIĄG: 210x1
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 140x1
WIOSŁOWANIE SZTANGI : 130x8
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : hantle 42x10


****STAN ZDROWIA*****************************************

PRZEBYTE KONTUZJE: zerwana klatka, bark jeszce nie ma 100% diagnozy


****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK


****DIETA*************************************************
Zależna od okresu/celu ale zawsze jest na 100%

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: TAK
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: TAK
CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: NIE

***************************************************************
CEL
do kwietnia masowanie na minimalnie dodatnim bilansie bez zalania się a potem masa już ON, (niestety przez kontuzje nie będzie formy plażowej na lato)




Witam już z pół roku zmagam się z w/w kontuzjami stało się to akurat na PCT więc ten czas jedyne co mogłem zrobić to bilans na 0 i robic wszystkie cwiczenia FBW ktore nie sprawiały bólu i patrzeć jak spada wszystko, przechodząc do rzeczy chce zacząc udoskonalać formę na OFF dopóki nie wyleczę kontuzji z tym że barki oraz klatke trenując tylko wybrane cwiczenia,rozpiszę mniej więcej jak mogłoby to wyglądać i ocenicie,doradzicie.



PON: Klatka + biceps

Dipsy 5x10 (nie odczuwam bólu)
Przenoszenie hantli 5x10 (nie odczuwam bólu)
Wyciskanie na skosie w dół 4s (dropset 15/10/8/6) wyciskanie na koncu bo tutaj odczuwam ból lecz na skosie w dół ina minimalnym
ciężarze da się go zminimalizować)

Uginanie ramion szeroko superseria wąsko 3-4x 10-15
młotki siedząc w superserii z uginaniem o kolano 3-4x10


WTO: Nogi + 30min cardio

Przysiad 4x6-10
Wykroki 4x
prostowanie supseria z uginaniem nóg na wyciągu 4x12
martwy ciąg na prostych nogach 4x10
łydki 4xmax



Czwartek: Barki+triceps

unoszenie sztangi do mostka/szyi 4x10
Wznosy na WYCIĄGU w bok w superserii wznosy w przód 4x12
Unoszenie w opadzie 4x10 (tył barków moge katować,tam nie odczuwam bólu wogóle)

Francuskie stojąc na linkach(mam nadzieje ze wiecie o co chodzi,na linkach mam chwyt jak młotkowy i nie boli mnie łokieć) 4x
Poręcze 4x
sciaganie rączki wyciągu w dół 4x


Piątek Plecy + 30 min cardio

MC 4x 8 (na koniec zejscia nawet do 2-3x)
Wiosłowanie 4x 12
Podciąganie 3x
Przyciąganie dolnego wyciąu 3x
Szrugsy 3x





powtórzenia pisałem jakoś tak z rozpędu oczywiscie one będa się zmieniały co jakiś czas, czy taki trening barków i klatki bez wyciskań da progres? (nie mówie o siłowym tylko wygląd i masa)


Zmieniony przez - piotrek123454 w dniu 2013-01-11 11:00:48
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 335 Napisanych postów 37259 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125205
podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do szyi to b. niedobra może się okazać sprawa przy problemach z barkiem...

żadne z wyciskań nie wchodzi w rachubę- barki ogólnie nie potrzebują dużych obciążeń, nawet umieszczenie wyciskania na końcu może okazać się świetną roszadą...?

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2013-01-11 20:18:05
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 241 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 10260
Bym musiał zobaczyć już na rozgrzanych barkach czy na koncu dałbym rade zrobić wyciskanie na b. małym cięzarze jeżeli tak to jak mogłoby to wyglądać mogąc wykonywać: prawie wszystko na wyciągach,unoszenie do mostka,wszystko na tył barków i może na dogrzanych barkach to wyciskanie na ~50% dawnego CR?


Zmieniony przez - piotrek123454 w dniu 2013-01-11 22:31:02
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 335 Napisanych postów 37259 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125205
...raczej inaczej się takie rzeczy sprawdza- nawet gdybyś miał rekord na barki 100 i więcej kg. to i tak powinieneś w takiej sytuacji zacząć od pustej sztangi[mam na myśli olimpijską] i zwiekszać b. powoli.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebna Porada - Trening na mase

Następny temat

Biceps do oceny

Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION