Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Temat został odczytany 210 razy
słowa kluczowe: uczelnia  silownia 
Autor

Uczelnia-Silownia-Dom...

lajnen8

Wysłana - 08 lutego 2010 18:14    Edytuj Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Witam:)
Jestem studentem AWF co z tym sie wiaze mam sporo wysilku w ciagu dnia. Dodatkowo chodze na basen, siatke i biegam z 3 razy w tygodniu ok 40-60 minut. No i oczywiscie chodze regularnie na silownie. Z rana jadam zazwyczaj musli do tego 2 jajka na twardo w czasie pobytu na uczelni zjadam 2 paczki ryzu po 100g do tego jakiegos kotleta ( oczywiscie tego ryzu nie zjadam na raz tylko pierwszo jedna paczke z 2-3h po sniadaniu, a druga 2-3h po porzedniej paczce) po powrocie zjadam w domu obiad najczesciej sklada sie tez z ryzu tylko w inny sposob przyrzadzony( poporstu jadam jak student) no i tak z dwie godz. przed snem jadam ostatni posilek. Na odzywki zbytnio nie mam pieniedzy tak samo zeby zrobic sobie porzadna diete. do tego ciezko mi przybrac na wadze. Co moglibyscie mi doradzic w sprawie zywienia? Bede wdzieczny za kazda rade, z gory dzieki.

P.S wzrost 183cm, waga 77,2kg

Człowiek własną pracą i wysileniem do wszystkiego dojść może.

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 08 lutego 2010 18:42 
W większości przypadków polecamy:

SFD - SFD Mass Activator

CENA: 65.00zł
Dorian Yates - Ultimate NOX PUMP

CENA: 5.00zł
APS - Mesomorph

CENA: 139.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

misterjo

Wysłana - 08 lutego 2010 18:42    Edytuj Cytuj
Oblicz zapotrzebowanie i ułóż dietę, bo za mało jesz. A jak to zrobić poczytaj podwieszone posty :P

Przegląd tygodnia | Wyślij odpowiedź

Uczelnia-Silownia-Dom...

Proszę w skrócie napisać w jaki sposób regulamin forum został złamany.

Nieuzasadnione użycie opcji grozi zablokowaniem konta.

Czy chcesz oddać głos na ten temat/użytkownika?