logo
zamknij zamknij

Uchwyt Sztangi na wyciskanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4832

0 5 0
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10599 Napisanych postów 42466 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam wszystkich może ktoś powiedzieć jak powinien wyglądać prawidłowy uchwyt sztangi podczas wyciskania bo nie moge tego znaleść w necie.
Wiem że występują dwa rodzaje wiem mniej więcej jak to wygląda, ja robie z kciukiem i tu chodzi o ten właśnie uchwyt a konkretnie o ułożenie palców nadgarstka bo gdzieś przeczytałem że nie powinno sie przełamywać nadgarstek moze ktoś ma jakieś zdjęcia jak powinien wyglądać prawidłowy uchwyt z góry dzięki za odpowiedź.
Ps. Pytam to ten uchwyt ponieważ dość często po treningu wyciskania boli mnie lewy nadgarstek a o mocy nadgarstka nie ma co mówić bo jest mocny bo trenuje go.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
trzy kawki
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1271 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13387
nie wiem jak inni ale mi by sztanga z lapy wypadla jakbym nie "przelamal nadgarstka". jakos nigdy sie nadtym nie zastanawialem. zrob tak poloz sie pod sztanga i chwyc ja jaknajbardziej naturalnie jak potrafisz, trzymaj tak zeby bylo ci wygodnie i nic nie przeszkadzalo w ciwczeniu a bedzie git, imo

doradca w AD

napisał(a)
Big_rideR
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1026 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41556
napisał(a)
Mariusz.K
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 1002 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19653
ile czasu zajmuje ci rozgrzewka przed treningiem ?
napisał(a)
FU
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52689
nie przelamuj nadgarstka do konca - staraj sie utrzymac go pod katem 135 stopni do przedramienia - wzmocnisz nadgarstek a jednoczesnie oszczedzisz sciegna w przedramionach

-World belongs to strong and brutal-

napisał(a)
TAURUS fx
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1020
przy chwycie zamkniętym tez bolały mnie nadg. pod dużymi ciężarami. zmieniłem uchwyt na otwarty i powiem że chyba zacząłem nawet ciut więcej wyciskać. proponuję na bolące nagarstki chwyt otwarty gdyż wtedy sztanga leży bardziej w linii kości przedramienia i nie przegina nadgarstka. zacznij jednak próby na mniejszych ciężarach bo chwyt otwarty wymaga większego skupienia bo , nie ma co ukrywać jest bardziej niebezpieczny.

...:::YET ONLY THE STRONG SURVIVE AND THE WEAK SHALL FALL:::...

napisał(a)
MisieXL
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 2495 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 22989
Jeśli masz mocny i pewny chwyt to rób otwartym, ja robie zamkniętym bo się boję że sztanga mi się wymsknie i....

Good ol' chicken!

napisał(a)
Mariusz101
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1648 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25119
Chodzi chyba o tzw malpi chwyt Ja sam stosuje zamkniety i jakos nie mam ochoty eksperymentowac z malpim bo boje sie ze sztanga moze mi zrobic kuku Czytalem jednak kiedys arta ze wielu czolowych kulturystow stosuje malpi chwyt i bardzo go sobie chwalo
napisał(a)
Qurack
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 322 Napisanych postów 37188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 124519
Świetnie- wykopales to cos sprzed 12 lat, myślę, że dla orzezwienia należy Ci założyć małego Bana;)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

trening- pomozcie poprawic

Następny temat

Trening

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury

Stan zapalny a rozpad mięśni u sportowca – jak się bronić?

Napoje zero - porównanie okiem dietetyka

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Polędwiczki z kurczaka z warzywami

Melatonina - sposób na bezsenność

Anna Fiodor - ocena sylwetki

Trening okluzyjny, HIT czy KIT?