Temat został odczytany 6695 razy

USA....jest tu ktos?:)

zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
vervest - mi niepasuje poziom intelektu otaczajacych mnie "ludzi" w usa

no ale trzeba byc na jakims "poziomie" by rozumiec inne priorytety niz tylko pieniadze
1203903327000
zgłoś naruszenie
  • prkt
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 176
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2536
Mam takie pytanko do mieszkancow NYC. Teraz w srode lece do NYC i mam w planie jakies zakupy mozecie polecic jakies sklepy z tania odzieza sportowa tzn siec jakis sklepow sportowych moze akurat natkne sie na ktorys. Glownie interesuje mnie odziez mma tzn tapout , throwdown, wand itd. A takze oczywiscie Levis :D (slyszalem ze za pol darmo mozna wyrwac niektore rzeczy) nike, adidas i takie tam. Czy footlocker to najlepszy sklep z butami sportowymi ? W lodnynie tez jest footlocker ale jakos nie podchodzi mi ten styl i fason. Ogolnie to jak typowy polak chcialbym kupic dobre rzeczy niekoniecznie drogo mozecie jeszcze jakas siec sklepow polecic do ktorej mozna zajrzec ?

Zmieniony przez - prkt w dniu 2008-02-25 14:52:38
1203947521000
zgłoś naruszenie
  • S_M
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 23
polecam siec sklepow marschal - znajdziesz tam wiele roznych ciuszkow, sportowych rowniez za zeklbym dobra bardzo cene.

jesli chodzi jeszcze o Polske to sprostowal bym fakt ze w Polsce sie zmienilo...
nie mowie tu o burdelu jaki panuje w sejmie i 'wladzy' tylko o prace.
jest mase miejsc pracy bo niema ludzi (wszyscy siedza w angli), a jeli mamy jakies pojecie to bez problemu zarobimy sporo koasy. na glupiej budowie pomocnik moze wychaczyc ponad 10zl/h 'majster' z pojeciem duzo wiecej, operator CNC na dzien dobry z 15taka dostanie...
wydaje mi sie ze to nie sa male liczby a do tego raczej zanizylem je... wszystko zalezy od tego co umiemy i jak szukamy, bo wiadomo pierwsza leprza smieszna firma da nam 5zl/h i wtedy bedziemy nazekac ze w polsce jest g*** a nie praca
1203951420000
zgłoś naruszenie
  • prkt
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 176
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2536
Marschal czy Marshall ? bo tego 1 w ogole na googach nie moge znalesc, a ten 2 raczej sportowych ubran nie ma w asortymencie
1203956276000
zgłoś naruszenie
  • Infamous
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4232
  • Na forum: 9 lat
  • LPA: 35177
Mi nie pasuje taki poziom zycia, bez papierow poprostu niema Cie, w UE masz duzo lepsze warunki bytu.
Jak to mowia, "Ameryka jest dla byka, tylko lozko i fabryka".
Pozytywny jak HIV
1203958470000
zgłoś naruszenie
  • prkt
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 176
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2536
Hm zajrzalem tylko w kwestii zakupow, ale widze ze teraz w usa nie jest tak kolorowo jak to bywalo kiedys. To wasza opinia patrzac przez pryzmat polski tzn ze coraz mniej mozna kupic za dolara w polsce. Czy warunki tam sie pogarszaja ? Podobna sytuacja jest w UK, straszny spadek funta w stosunku do zlotowki sprawil ze czesc polakow szczegolnie tych co maja rodziny w polsce wraca. Po prostu funt jest slaby, koszty utrzymania tutaj nie spadaja, a place rosna w wolnym tempie :)
1203960552000
zgłoś naruszenie
  • Infamous
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4232
  • Na forum: 9 lat
  • LPA: 35177
Tutaj warto kupowac sprzet elektroniczny etc. sam kupilem dwa tv i wyslalem, kino domowe etc. Suplementy jeszcze niektore oplaca sie kupic.

Ciuchy na takim poziomie jak w pl.
Pozytywny jak HIV
1203961614000
zgłoś naruszenie
  • prkt
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 176
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2536
Dobra ostatnie pytanie i juz koncze bo nam sie maly dom mody tutaj zrobi. Znasz jakias siec sklepow w NYC z odzieza i sprzetem sportowym ?
1203962865000
zgłoś naruszenie
  • Infamous
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4232
  • Na forum: 9 lat
  • LPA: 35177
hmmm... np. Modells , chyba tak sie pisalo.
Pozytywny jak HIV
1203964367000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
odziez:

modells
marshalls
sears
macys
old navy
century 21

sport:
sport authority

i to by bylo na tyle
1203989959000