SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Tyję, mimo deficytu i treningów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 830

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
Jak w temacie.

Swoja przygode z odchudzaniem rozpoczelam w bardzo niemadry sposob - niedouczona i wierzaca w bzdury z kolorowych magazynow, we wrzesniu zeszlego roku zdecydowalam sie na diete 1000kcal. Efekty? Super. Dodatkowo codziennie sleczalam przed YouTubem, bo nie mialam odwagi isc na silownie. Po miesiacu "treningow" z gwiazdami fitnessu zainwestowalam jednak w karnet i spedzilam dwa kolejne miechy na biezni palac do 1200 kalorii dziennie. "Rewelacja". Do swiat zeszlam z 76 do 66.8 kilogramow przy 172 cm wzrostu.
Dzieki Bogu poszlam po rozum do glowy. Zaczelam czytac artykuly uargumentowane w racjonalny sposob. Podpytywac trenerow. Jednak w dalszym ciagu jadlam zdecydowanie za malo, bo ok. 1200 kalorii dziennie, ale katorznicze treningi na biezni zamienilam na funkcjonalne i crossfit. W DNT chodzilam na pilates lub joge.
Dwa miesiace pozniej, w lutym, doszlam do wniosku, ze to bez sensu. Robilam sobie tylko krzywde.
Od 13 lutego jem do 1600 kalorii dziennie i cwicze silowo 3-4 razy w tygodniu. Problem polega na tym, ze moj metabolizm byl i jest w tak kiepskim stanie, ze zamiast chudnac... "robie mase". Sila z treningu na trening coraz wieksza, czasami wyciagam tyle, ze nie moge sie nadziwic. Porownujac do sylwetki z zeszlego roku, rozbudowalam tez miesnie, co przy mojej budowie niestety nie wyglada dobrze (Nie jestem szczupla, wiec wygladam masywnie).
Jestem w kropce. Chce jesc wiecej, bo 1600 to wciaz za malo, ale nie moge pozwolic sobie na kolejne dodatkowe kilogramy (Aktualnie 71, wiec 4 na plusie od grudnia).
Oczywiscie dalsze ucinanie nie wchodzi w gre, dlatego potrzebuje rady. Myslalam nad dorzuceniem 15 minut cardio po treningu silowym lub zmniejszeniem wegli na rzecz tluszczy (Aktualnie B: 100, T: 60, W: 170 - przyznaje bez bicia, ze to wartosci usrednione. Czesto zdarza mi sie dociagnac do 160g bialka na rzecz tluszczy. Wegle zawsze zostaja w podobnej ilosci).
Micha czysta od wrzesnia, jem produkty bardzo dobre jakosciowo i gotuje, wiec w tej kwestii wszystko jest ok.

Co myslicie? Dodawac kardio, pokombinowac z tymi weglami czy jest jeszcze jakies inne rozwiazanie?

Bardzo dziekuje za pomoc. Licze sie z tym, ze jakis procent z was obrzuci mnie miechem za zle decyzje na poczatku mojej drogi, ale podkreslam - mam swiadomosc swoich beznadziejnych wyborow i probuje sie teraz z tego jakos wygrzebac. Co mam nadzieje sie uda z wasza pomoca!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2162 Napisanych postów 51422 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 486636
Po takich głodówkach i sporej ilości treningów aerobowych przede wszystkim powinnaś wykonać badania hormonalne i do tego zacząć:

http://www.sfd.pl/Długa_redukcja_KOBIETO_zbadaj_się!-t1131700.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
domer
Po takich głodówkach i sporej ilości treningów aerobowych przede wszystkim powinnaś wykonać badania hormonalne i do tego zacząć:

http://www.sfd.pl/Długa_redukcja_KOBIETO_zbadaj_się!-t1131700.html


Na przyszly tydzien jestem umowiona do endokrynologa.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2162 Napisanych postów 51422 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 486636
Zrób więc polecane badania. Pamiętaj o ft3, f4 i najlepiej od razu również przeciwciała. Nawet jak lekarz będzie mówił, że wystarczy samo tsh.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2744 Napisanych postów 14413 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 125223
Endokrynolog (bez wyników wyśle Cię na badania) więc logicznie myśląc dobrze byś miała tsh(od rodzinnego na nfz) i ft3, ft4 jeśli tutaj coś będzie nie tak, na pewno pogłębi diagnostykę.

Co do treningu ...na 1600 nie jesteś w stanie rozbudować mięśni, to sądzę poniżej Twojego PPM, więc mogą być różne zaburzenia metaboliczne, które spowodowały przyrost (wagi, czy obwody też poszły w górę?)
Na pewno tutaj zbadałabym tarczycę (to o czym wspomniałam wcześniej) do tego podstawy mocz, morfologia, ob (to na nfz) i kortyzol zerknij (prywatnie).
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
blue_hope
Endokrynolog (bez wyników wyśle Cię na badania) więc logicznie myśląc dobrze byś miała tsh(od rodzinnego na nfz) i ft3, ft4 jeśli tutaj coś będzie nie tak, na pewno pogłębi diagnostykę.

Co do treningu ...na 1600 nie jesteś w stanie rozbudować mięśni, to sądzę poniżej Twojego PPM, więc mogą być różne zaburzenia metaboliczne, które spowodowały przyrost (wagi, czy obwody też poszły w górę?)
Na pewno tutaj zbadałabym tarczycę (to o czym wspomniałam wcześniej) do tego podstawy mocz, morfologia, ob (to na nfz) i kortyzol zerknij (prywatnie).


Postaram umowic sie na wszystkie wspomniane przez ciebie badania. Dzieki :)

Obwody takie same od grudnia, tylko w udzie poszlo -1 cm. Tez zakladalabym, ze rozbudowa miesni jest niemozliwa, ale nawet moj facet patrzy na mnie z niedowierzeniem. Jak glupio to nie zabrzmi, mam nadzieje, ze to "tylko" te hormony, bo zaczynam sie martwic, ze to cos powazniejszego.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 485 Napisanych postów 1966 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 171819
A nie jest tak że u początkujących właśnie budowanie mięsa nawet na diecie redukcyjnej jest możliwe? Obwody stoją bo w miejsce tłuszczyku pojawiają się mięśnie? Mi tak się ręce "napakowały":) i akurat mnie to cieszy. oczywiście skala tego umięśnienia obiektywnie jest pewnie niska, ale subiektywnie....


Zmieniony przez - Paatik w dniu 2017-04-12 10:26:36
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
Paatik
A nie jest tak że u początkujących właśnie budowanie mięsa nawet na diecie redukcyjnej jest możliwe? Obwody stoją bo w miejsce tłuszczyku pojawiają się mięśnie? Mi tak się ręce "napakowały":) i akurat mnie to cieszy. oczywiście skala tego umięśnienia obiektywnie jest pewnie niska, ale subiektywnie....



Zmieniony przez - Paatik w dniu 2017-04-12 10:26:36


Nie jestem stuprocentowo pewna, ale z tego, co czytalam, to malo prawdopodobne jest budowanie masy miesniowej przy deficycie. Chociaz faktycznie, wpadly mi w rece tez artykuly sugerujace, ze tluszczyk zamienia sie w miesnie.
Miesniakiem nie jestem ;) Ale jak juz wspomnialam, nie naleze do szczuplych, wiec moim zdaniem nie wyglada to zbyt dobrze, nawet z tak nieznacznym umiesnieniem. Oczywiscie, jesli uda mi sie zredukowac tkanke tluszczowa, to bedzie super - silne, kobiete cialo to cos, co podoba mi sie najbardziej :)

Poczekam na badania i licze, ze wszystko sie wyjasni.

Na ten moment jednak wciaz nie wiem czy dodawac kardio czy zmniejszac ilosc wegli. Nie moge przeciez siedziec z zalozonymi rekoma do przyszlego tygodnia.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 646 Napisanych postów 6871 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 136162
Tluszczu nie mozna zamienic w miesnie...w poczatkowej fazie cwiczen przy kaloryce na 0 jest czasem mozliwe palenie tluszczu i budowanie miesni ale to nie u kazdego i to bardzo trudne
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 779 Napisanych postów 10805 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 158476
Zamiast aerobów dodaj interwały lepiej Ci poradzą sobie na ten moment.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 485 Napisanych postów 1966 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 171819
Kamilplnk Nikt nie pisze o "zamianie" tłuszczu na mięśnie - a przynajmniej ja tego nie napisałam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja - brak efektów

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 86kg

9 wskazówek na masę dla ektomorfika 9 wskazówek na masę dla ektomorfika Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD Trening na 2 godziny tygodniowo Trening na 2 godziny tygodniowo Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata