SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Tyję, mimo deficytu i treningów

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 872

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
Jak w temacie.

Swoja przygode z odchudzaniem rozpoczelam w bardzo niemadry sposob - niedouczona i wierzaca w bzdury z kolorowych magazynow, we wrzesniu zeszlego roku zdecydowalam sie na diete 1000kcal. Efekty? Super. Dodatkowo codziennie sleczalam przed YouTubem, bo nie mialam odwagi isc na silownie. Po miesiacu "treningow" z gwiazdami fitnessu zainwestowalam jednak w karnet i spedzilam dwa kolejne miechy na biezni palac do 1200 kalorii dziennie. "Rewelacja". Do swiat zeszlam z 76 do 66.8 kilogramow przy 172 cm wzrostu.
Dzieki Bogu poszlam po rozum do glowy. Zaczelam czytac artykuly uargumentowane w racjonalny sposob. Podpytywac trenerow. Jednak w dalszym ciagu jadlam zdecydowanie za malo, bo ok. 1200 kalorii dziennie, ale katorznicze treningi na biezni zamienilam na funkcjonalne i crossfit. W DNT chodzilam na pilates lub joge.
Dwa miesiace pozniej, w lutym, doszlam do wniosku, ze to bez sensu. Robilam sobie tylko krzywde.
Od 13 lutego jem do 1600 kalorii dziennie i cwicze silowo 3-4 razy w tygodniu. Problem polega na tym, ze moj metabolizm byl i jest w tak kiepskim stanie, ze zamiast chudnac... "robie mase". Sila z treningu na trening coraz wieksza, czasami wyciagam tyle, ze nie moge sie nadziwic. Porownujac do sylwetki z zeszlego roku, rozbudowalam tez miesnie, co przy mojej budowie niestety nie wyglada dobrze (Nie jestem szczupla, wiec wygladam masywnie).
Jestem w kropce. Chce jesc wiecej, bo 1600 to wciaz za malo, ale nie moge pozwolic sobie na kolejne dodatkowe kilogramy (Aktualnie 71, wiec 4 na plusie od grudnia).
Oczywiscie dalsze ucinanie nie wchodzi w gre, dlatego potrzebuje rady. Myslalam nad dorzuceniem 15 minut cardio po treningu silowym lub zmniejszeniem wegli na rzecz tluszczy (Aktualnie B: 100, T: 60, W: 170 - przyznaje bez bicia, ze to wartosci usrednione. Czesto zdarza mi sie dociagnac do 160g bialka na rzecz tluszczy. Wegle zawsze zostaja w podobnej ilosci).
Micha czysta od wrzesnia, jem produkty bardzo dobre jakosciowo i gotuje, wiec w tej kwestii wszystko jest ok.

Co myslicie? Dodawac kardio, pokombinowac z tymi weglami czy jest jeszcze jakies inne rozwiazanie?

Bardzo dziekuje za pomoc. Licze sie z tym, ze jakis procent z was obrzuci mnie miechem za zle decyzje na poczatku mojej drogi, ale podkreslam - mam swiadomosc swoich beznadziejnych wyborow i probuje sie teraz z tego jakos wygrzebac. Co mam nadzieje sie uda z wasza pomoca!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2505 Napisanych postów 53931 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 535810
Po takich głodówkach i sporej ilości treningów aerobowych przede wszystkim powinnaś wykonać badania hormonalne i do tego zacząć:

http://www.sfd.pl/Długa_redukcja_KOBIETO_zbadaj_się!-t1131700.html 

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
domer
Po takich głodówkach i sporej ilości treningów aerobowych przede wszystkim powinnaś wykonać badania hormonalne i do tego zacząć:

http://www.sfd.pl/Długa_redukcja_KOBIETO_zbadaj_się!-t1131700.html


Na przyszly tydzien jestem umowiona do endokrynologa.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2505 Napisanych postów 53931 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 535810
Zrób więc polecane badania. Pamiętaj o ft3, f4 i najlepiej od razu również przeciwciała. Nawet jak lekarz będzie mówił, że wystarczy samo tsh.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3136 Napisanych postów 15631 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 144138
Endokrynolog (bez wyników wyśle Cię na badania) więc logicznie myśląc dobrze byś miała tsh(od rodzinnego na nfz) i ft3, ft4 jeśli tutaj coś będzie nie tak, na pewno pogłębi diagnostykę.

Co do treningu ...na 1600 nie jesteś w stanie rozbudować mięśni, to sądzę poniżej Twojego PPM, więc mogą być różne zaburzenia metaboliczne, które spowodowały przyrost (wagi, czy obwody też poszły w górę?)
Na pewno tutaj zbadałabym tarczycę (to o czym wspomniałam wcześniej) do tego podstawy mocz, morfologia, ob (to na nfz) i kortyzol zerknij (prywatnie).
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
blue_hope
Endokrynolog (bez wyników wyśle Cię na badania) więc logicznie myśląc dobrze byś miała tsh(od rodzinnego na nfz) i ft3, ft4 jeśli tutaj coś będzie nie tak, na pewno pogłębi diagnostykę.

Co do treningu ...na 1600 nie jesteś w stanie rozbudować mięśni, to sądzę poniżej Twojego PPM, więc mogą być różne zaburzenia metaboliczne, które spowodowały przyrost (wagi, czy obwody też poszły w górę?)
Na pewno tutaj zbadałabym tarczycę (to o czym wspomniałam wcześniej) do tego podstawy mocz, morfologia, ob (to na nfz) i kortyzol zerknij (prywatnie).


Postaram umowic sie na wszystkie wspomniane przez ciebie badania. Dzieki :)

Obwody takie same od grudnia, tylko w udzie poszlo -1 cm. Tez zakladalabym, ze rozbudowa miesni jest niemozliwa, ale nawet moj facet patrzy na mnie z niedowierzeniem. Jak glupio to nie zabrzmi, mam nadzieje, ze to "tylko" te hormony, bo zaczynam sie martwic, ze to cos powazniejszego.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 822 Napisanych postów 3422 Wiek 48 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 272983
A nie jest tak że u początkujących właśnie budowanie mięsa nawet na diecie redukcyjnej jest możliwe? Obwody stoją bo w miejsce tłuszczyku pojawiają się mięśnie? Mi tak się ręce "napakowały":) i akurat mnie to cieszy. oczywiście skala tego umięśnienia obiektywnie jest pewnie niska, ale subiektywnie....


Zmieniony przez - Paatik w dniu 2017-04-12 10:26:36
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 34 Wiek 23 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 252
Paatik
A nie jest tak że u początkujących właśnie budowanie mięsa nawet na diecie redukcyjnej jest możliwe? Obwody stoją bo w miejsce tłuszczyku pojawiają się mięśnie? Mi tak się ręce "napakowały":) i akurat mnie to cieszy. oczywiście skala tego umięśnienia obiektywnie jest pewnie niska, ale subiektywnie....



Zmieniony przez - Paatik w dniu 2017-04-12 10:26:36


Nie jestem stuprocentowo pewna, ale z tego, co czytalam, to malo prawdopodobne jest budowanie masy miesniowej przy deficycie. Chociaz faktycznie, wpadly mi w rece tez artykuly sugerujace, ze tluszczyk zamienia sie w miesnie.
Miesniakiem nie jestem ;) Ale jak juz wspomnialam, nie naleze do szczuplych, wiec moim zdaniem nie wyglada to zbyt dobrze, nawet z tak nieznacznym umiesnieniem. Oczywiscie, jesli uda mi sie zredukowac tkanke tluszczowa, to bedzie super - silne, kobiete cialo to cos, co podoba mi sie najbardziej :)

Poczekam na badania i licze, ze wszystko sie wyjasni.

Na ten moment jednak wciaz nie wiem czy dodawac kardio czy zmniejszac ilosc wegli. Nie moge przeciez siedziec z zalozonymi rekoma do przyszlego tygodnia.
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1413 Napisanych postów 10662 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 170239
Tluszczu nie mozna zamienic w miesnie...w poczatkowej fazie cwiczen przy kaloryce na 0 jest czasem mozliwe palenie tluszczu i budowanie miesni ale to nie u kazdego i to bardzo trudne
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 847 Napisanych postów 11012 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 178608
Zamiast aerobów dodaj interwały lepiej Ci poradzą sobie na ten moment.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 822 Napisanych postów 3422 Wiek 48 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 272983
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja - brak efektów

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 86kg

Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać? Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać? Kreatyna wspomaga czujność i redukuje zmęczenie Kreatyna wspomaga czujność i redukuje zmęczenie Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach Mariusz Tomczuk  w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Mariusz Tomczuk w federacji WPF "zostałem w.... jak sz...a" Podsumowanie Diamond Cup Warsaw  2018 Podsumowanie Diamond Cup Warsaw 2018 GABA i melatonina - na sen i regeneracje GABA i melatonina - na sen i regeneracje Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczarkowym - Take & Go