SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Tygodniowy Trening FBW + Tabata

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 988

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 162 dni Na forum 207 dni Przeczytanych tematów 2038
Ćwiczenia co do jednego skopiowałem z FBW ABC. Może to i lepiej zrobić tak jak napisałeś. Jednak wolę odciążyć plecy jeśli to będzie lepsza opcja.
A co dalej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 162 dni Na forum 207 dni Przeczytanych tematów 2038
Pomoże ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3213 Napisanych postów 41813 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322405
Nie trzeba juz poza tym nic zmieniać.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 162 dni Na forum 207 dni Przeczytanych tematów 2038
1. A jak dobrać obciążenie w seriach 4x8 ?
Stałym obciążeniem 4 serie, czy z każdą zmieniać, jaki ma to być ciężar od maksymalnego np.

2. Czy stosunek serii i powtórzeń jest dobrze dobrany w każdym ćwiczeniu, tzn czy gdzieś nie zamienić 5x5 na 4x8 albo na odwrót?

3. Jak wykonywać podciągnięcia i dipy, tzn. jak to rozpisać na serie/powtórzenia?

4. Jak dobrać przerwy między seriami i ćwiczeniami, żeby trening okazał się najskuteczniejszy? (Jak przerwy będą za krótkie to wydłużę, a jak za długie to z biegiem czasu będę skracał).

Wielkie dzięki za wasze odpowiedzi.



Zmieniony przez - DawidDawid98 w dniu 2018-05-16 15:21:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7620 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
1 Dobrze jest progresować, chyba że na koncu treningu robisz jakieś cwiczenie, mięśnia masz już dogrzane mozna wrzucić 4 serie maksymalnym cieżrem.
2 wtrzymałości nie zbudujesz na niskich powtórzeniach
3 tak samo jak inne cwiczenia
4 miedzy seriami pk 90 sekund powinno starczyć
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3213 Napisanych postów 41813 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322405
Ja zalecam 4 serie stałym ciężarem. Zanim oczywiście dojdziesz do ciężaru roboczego to serie rozgrzewkowe, których nie wliczasz.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 162 dni Na forum 207 dni Przeczytanych tematów 2038
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój czas, żeby odpowiedzieć na moje pytania. Na pewno wszystkie informacje się przydadzą.
To 4x8 najpierw porobię na jakimś stałym ciężarze, którym będę w stanie zrobić pełne 4 serie, a co jakiś czas będę starał się zwiększać obciążenie.
Wielkie dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3213 Napisanych postów 41813 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322405
Pozostało życzyć powodzenia

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak siły podciąganie.