Temat został odczytany 176209 razy

Tutaj poprawisz swoja DIETE

zgłoś naruszenie
  • góra-forte
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5820
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 42644
Ok

Czas pokaze....

Lap Spga na zachete
GÓRA---->I am What I am
1186087788000
zgłoś naruszenie
  • stnrm 177
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 97
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 791
  • Trenuje: 2 lata...i rosnie
Dzieki za soga
Warto zobaczyc:[http://forum.athletes.com/fitshow/week28/week28lg.htm]
Przyszedlem na swiat by jak snajper osiagac cele...Naprawde niebezpieczny czlowiek nigdy nie grozi..
1186088443000
zgłoś naruszenie
  • WWJD
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1065
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 7186
Ciekawy jestem czy to przejdzie...
Mam nadzieje, ze tak.


pzdr.
"The important thing is not to stop questioning."
1186089536000
zgłoś naruszenie
  • kaczorro89
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3902
  • Trenuje: rok z przerwami
Moje dane: 191cm wzrostu, 85kg wagi
Cel: masa
Zapotrzebowanie: 3152kcal - B: 170g T: 85g W: 510g
Dieta:

I posiłek (koktajl bo rano mi nic nie wchodzi)
• Ser twarogowy półtłusty – 100g
• Płatki owsiane – 100g
• Mleko 3,2% - 100ml
• Banan – ok. 170g

B: 36g T: 16g W: 118g

II posiłek
• Chleb żytni razowy – 160g
• Szynka z piersi z kurczaka – 40g
• Jaja gotowane – 120g
• Jabłko – ok. 150g

B: 30g T: 13g W: 101g

III posiłek (przedtreningowy)
• Ryż biały – 100g
• Pierś z kurczaka gotowana – 100g
• Oliwa z oliwek – 20g
• Banan – ok. 90g

B: 33g T: 22g W: 100g

Zaraz po treningu 50g carbo

IV posiłek
• Ser twarogowy półtłusty – 100g
• Makaron – 100g
• Jogurt truskawkowy – 240g

B: 39g T: 11g W: 101g

V posiłek
• Jajecznica – 300g / na zmianę z jakaś rybką
• Chleb żytni razowy – 80g
• Jakieś warzywo

B: 34g T: 27g W: 43g

Z góry dziękuje za wszelkie komentarze i korekty. Pozdrawiam.
1186090125000
zgłoś naruszenie
  • góra-forte
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5820
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 42644
Moje dane: 191cm wzrostu, 85kg wagi
Cel: masa
Zapotrzebowanie: 3152kcal - B: 170g T: 85g W: 510g
Dieta:

I posiłek (koktajl bo rano mi nic nie wchodzi)
. Ser twarogowy półtłusty - 100g
. Płatki owsiane - 100g
. Mleko 3,2% - 100ml
. Banan - ok. 170g
BRAK ZDROWEGO TLUSZCU
DODAJ DO KOKTALJLU NP. ORZECHY WLOSIKIE/PETKI DYNI I BEDZIE OK.

B: 36g T: 16g W: 118g

II posiłek
. Chleb żytni razowy - 160g
. Szynka z piersi z kurczaka - 40g POSTARAJS IE DAC MIESO
. Jaja gotowane - 120g
. Jabłko - ok. 150g
DAJ WARZYWA!
RESZTA OK.

B: 30g T: 13g W: 101g

III posiłek (przedtreningowy)
. Ryż biały - 100g RYZ BRAZOWY/PARABOLICZNY
. Pierś z kurczaka gotowana - 100g
. Oliwa z oliwek - 20g ZBEDNEA, WYWAL DAJ DO POSILKU GDZIE MASZ BRAKIW T LUSZCE NP. DO SNIADANIA, TLUSZCU JAK I WARZYW UNIKAMY W POSILKACH OKOLOTRENINGOWYCH.
. Banan - ok. 90g ZBEDNY.
MOZESZ DA OK.30-45MIN PRZED TRENIGNIEM NP. 2BANANY+WPC.
A TAK JAKO POSILEK PRZDTRENINGOWY 1-1,5H PRZED TRENIGNIEM WWZLOZONE+BIALKO CZYLI U CIEBIE RYZ(PARABOLICZNY)+PIERSI.

B: 33g T: 22g W: 100g

Zaraz po treningu 50g carbo NIE JEST KONIECZNE,NIE JEST KONIECZNE KUPNO NASTEPNEGO OPAKOWANIA. SAM POSILEK POTRENIGNOWY JEST WYSTARCZAJACY, CJOC JAK POSIADASZ NP. CARBO+WPC NIE ZASZKODZI, ALE SPECJALNIE NA TO KASY NIE MUSISZ PREZNACZAC ZAINWESTUJ LEPIEJ W WITAMINY,OMEGE-3 I ZMA

IV posiłek TEN POSILEK MA BYC DO 30MIN POTRENIGNU A JK JEST CARBO TO OK 30-45MIN PO PORCJI CARBO.
. Ser twarogowy półtłusty - 100g WYWAL, DAJ CHUDE MIESO, PO TRENIGNU NAJLEPIEJ CHUDE MIESO/CHUDA RYBA
. Makaron - 100g
. Jogurt truskawkowy - 240g ZBEDNY, WYWAL.

B: 39g T: 11g W: 101g

V posiłek
. Jajecznica - 300g / na zmianę z jakaś rybką
. Chleb żytni razowy - 80g
. Jakieś warzywo WAZRYW NIE OSZCEDZAJ....

BRAK POSILKU PRZED SNEM.

PRZED SNEM NAJLEPIEJ TWAROG CHUDY/POLTLUSTY.

B: 34g T: 27g W: 43g

Z góry dziękuje za wszelkie komentarze i korekty. Pozdrawiam NIE JEST ZLE..UWZLEGNIJ TLYKO POPRAWKI, DODAJ POSILEK NA NOC, ULOZ TO WSZYSKTO ABY BILANSIK SIE ZGADZAL I WKLEJ PONOWNIE.

POWODZENIA
GÓRA---->I am What I am
1186090615000
zgłoś naruszenie
  • bialczan
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 691
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 22135
Cel: masa
Waga: 75 kg

I POSIŁEK

Płatki owsiane 200g
Mleko 2% 300ml
Migdały 30g
Miód 20g
B:40,T:36,WW:158 1121 kcal

II POSIŁEK
Chleb razowy 150g
Serek twarogowy 150g
Oliwa z oliwek 10g
B:29,T:29,WW:73 670 kcal

III POSIŁEK (przedtreningowy)
Ryż brązowy 200g
Mięso z piersi kurczaka 150g
Sałatka owocowo-warzywna (sałata, pomidor, ogórek, jabłko)100g
B:46,T:6,WW:136 793 kcal

IV POSIŁEK(po treningu)
Ryż brązowy 150g
Jogurt jagodowy 200g
Pomidor 50g
Banan 50g
B:19,T:6,WW:131 823 kcal

V POSIŁEK (na noc)
Jaja kurze (3) 180g
Ser twarogowy półtłusty 150g
B:40,T:16,WW:6 330 kcal

ZAPOTRZEBOWANIE: B:225,T:90,WW:450 3510kcal

Zaraz po treningu postanowiłem że będę jadł 5 płatków ryżowych. Prosiłbym o cenne wskazówki.
1186094100000
zgłoś naruszenie
  • Matti474
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 121
  • Na forum: 8 lat
  • LPA: 149
Co powiecie o

diecie na surowo w owocach warzywach i niskowęglowodanowej z ilościa W 100-150g?
do tego solić solą niejodowaną i jeść zmielone skorupki z jajek

Do tego Totalna suplementacja tzn.prawie wszystko co sie da NOW FOODSA :)

pzdr
Marcin
1186095879000
zgłoś naruszenie
  • stnrm 177
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 97
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 791
  • Trenuje: 2 lata...i rosnie
Jeszcze nie widzialem takiej diety na mase.Raczej wolal bym sprawdzone metody
postaraj sie ulozyc cos normalnego.Ale ja lubisz eksperymentowac czemu nie
Warto zobaczyc:[http://forum.athletes.com/fitshow/week28/week28lg.htm]
Przyszedlem na swiat by jak snajper osiagac cele...Naprawde niebezpieczny czlowiek nigdy nie grozi..
1186126131000
zgłoś naruszenie
  • stnrm 177
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 97
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 791
  • Trenuje: 2 lata...i rosnie
IV POSIŁEK(po treningu)
Ryż brązowy 150g
Jogurt jagodowy 200g
Pomidor 50g/ja bym tego pomidora dal na II posilek
Banan 50g
A nanoc zamias t calych jakej to 2 same bialka i jedno cale jajko
Warto zobaczyc:[http://forum.athletes.com/fitshow/week28/week28lg.htm]
Przyszedlem na swiat by jak snajper osiagac cele...Naprawde niebezpieczny czlowiek nigdy nie grozi..
1186126504000
zgłoś naruszenie
  • pavelk
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 118
  • Na forum: 9 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 7048
heh nie chce byc sceptykiem ale w dziale trening tez zrobili jednego posta zeby tam wklejac plany do ocenki, jednak juz sie nimi pozniej nikt nie interesował i ludzie znowu zakladają nowe tematy...
pozdro
Ekonomista to osoba, której wydaje się, że wie więcej o pieniądzach niż ci co je mają.
1186131865000