SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trenowanie nóg

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1625

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5941
Czy przysiady zwiększą siłę kopania? (Oczywiście z poprawna technika kopania bo ja szlifuje cały czas)
Czy będę mógł zrobić szpagat jeśli rozciągam sie i trenuje nogi?

Jakie ćwiczenia robić żeby bezproblemowo trzymać tak noge?
obrazek :

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=519e5c36f3452686138318
Wejdź w link wbij 10 lvl otrzymaj podziękowanie prezesa na pw :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Geng Doradca
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 3163 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44961
1.co do siły to technika,wielokrotne ćwiczenie kopnięcia,ćwiczenia dynamiczne,przysiady w jakimś stopniu coś tam pewnie dają
2.co do szpagatu to niekoniecznie niektórzy już tak mają,że kopię high-kicki bardzo wysoko i robią inne wygibasy a i tak szpagatu nie zrobią
3.przede wszystkim technika,żeby tak utrzymać nogę a nie tylko tak kopnąć to lata ćwiczeń,ćwiczenie tego kopnięcia tysiące razy

Doradca w dziale uderzane

Pomogłem?Daj SOGa

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 802 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16568
Dziwne ja spełniam prawie wszystkie warunki, które wymieniłeś i nadal nie mogę tak utrzymać nogi :]

Gdzieś czytałem, że to jest w ogóle nie przydatne. Żeby dojść do czegoś takiego to trzeba w seriach powoli podnosić nogę do góry z lekkim zatrzymaniem (najlepiej przy drabinkach). Z czasem można dorzucić lekkie ciężarki (nadal powoli podnosić nogę).
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5941
ok mozna zamknac rozwialiscie moje watpliwosci

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=519e5c36f3452686138318
Wejdź w link wbij 10 lvl otrzymaj podziękowanie prezesa na pw :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 802 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16568
Przejrzyj to, koleś ma kilka fajnych patentów, żeby dojść do czegoś takiego. Rzecz jasna nie wszystkie się nadają. Poszukaj sobie wszystkich filmików z udziałem tego pana :)








...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5941
Mam jego wszystkie filmy na dysku + książke bruce lee po PL ćwiczyłem jego planem na gibkość godzine wczoraj a cały film o gibkości ma 2godz. ale bez napisów pl :/

Chciałbym dojść do takiego poziomu i dużo poświęcam czasu na rozciąganie się.

Zmieniony przez - souljah21 w dniu 2013-01-08 15:58:19

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=519e5c36f3452686138318
Wejdź w link wbij 10 lvl otrzymaj podziękowanie prezesa na pw :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 802 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16568
Nie wiem czy napisy są potrzebne :) Obraz ma tysiąc słów ;) Dobre też są gumy. Mocujesz jedną do drugiej i podnosisz gierę w górę. Generalnie chodzi o to żeby wzmocnić mięsień krawiecki i napinacza. Mięśnie brzucha też są bardzo ważne
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5941
Te gumy patrzyłem po 45 zł za 3 z róznym napięciem i prawdopodobnie je kupie. Chciałbym jeszcze zrobić w suficie taki haczyk i powieśić na nią line i podłączyć ją do nogi i robić technike kopnięc i rozciągać sie na tym ;d

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=519e5c36f3452686138318
Wejdź w link wbij 10 lvl otrzymaj podziękowanie prezesa na pw :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 802 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16568
Z rozciąganiem nie trzeba wydziwiać. Wystarczą standardowe metody i SOLIDNA rozgrzewka :) Podziałało nawet dla takiego "starego" pryka jak ja :)

Przy niektórych formach rozciągania trzeba wręcz uważać bo szkodzą np. siad płotkarski.

Zmieniony przez - Wojekv w dniu 2013-01-08 16:06:26
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5941
ja robie technicznie to wszystko i rozgrzewka podstawa bo bez rozgrzewki nie ma jak sie rozciągać ;d

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=519e5c36f3452686138318
Wejdź w link wbij 10 lvl otrzymaj podziękowanie prezesa na pw :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 802 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 16568
Skubany... szybko odpisujesz, nie nadążam z poprawieniem tekstu :P

Rozgrzewka u Mnie trwa minimum 15 minut (czasem nawet ponad 20)
Nie zauważyłem, żeby siady jakoś znacząco mi poprawiły siłę kopnięć (no chyba że trochę lowy). Baa w niektórych przypadkach straciłem dynamikę i siła spadła :P W moim przypadku pomagały setki midle kicków i low kicków na tarcze z max siłą. Siady może i pomogą przy niższych kopnięciach ale czym wyżej tym trudniej :P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aparat na zeby

Następny temat

Co o tym myślicie ?