SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening z masą własnego ciała

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 257

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2841
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 25

Waga : 79

Wzrost : 188

Cel treningowy : Zwiększenie ilości powtórzeń w podstawowych ćwiczeniach, wykonywanie trudniejszych/bardziej złożonych ćwiczeń

Staż treningowy na siłowni : -

Uprawiane inne sporty : trening z masą własnego ciała

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : drążek do podciągania, taśmy typu trx

Dieta : zbilansowana bez liczenia makro

Przeciwskazania medyczne : brak

Witam. Zamierzam ułożyć sobie plan treningowy z masą własnego ciała typu fbw.
Po ile ćwiczeń powinno się znaleźć na dane partie mięśniowe oraz jakie przerwy stosować pomiędzy seriami/ćwiczeniami?
Czy zasady są takie jak w standardowym treningu z obciążeniem?
Codzienny trening siłowy nie jest najlepszym pomysłem, ale czy pomiędzy dniami wolnymi od treningu mogę wrzucić jakiś HIIT?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6202 Napisanych postów 141010 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1036329
Witaj. Tak zastosuj standardowe wytyczne jak przy treningu Siłowym. Po 3 ćwiczenia na duże grupy pewnie będą potrzebne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2841
Nogi:
Przysiad z wyskokiem
Przysiad standardowy
Wykroki

Plecy:
Podciąganie australijskie
TRX Straight arm rows
TRX Low Rows

Klatka:
TRX Suspended Push-Ups
Pompki klasyczne
TRX chest press

Barki:
Pike push ups

Triceps:
Pompki odwrotne

Biceps:
TRX Bicep Curl

Brzuch:
TRX suspended crunches
Naprzemienne spięcia do kostek
Plank
Side Plank - na obydwie strony

Każde ćwiczenie po 3 serie - max powtórzeń. Przerwy 30-40 sekund pomiędzy seriami, pomiędzy ćwiczeniami ok 1min.
Taki plan na początek się sprawdzi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6202 Napisanych postów 141010 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1036329
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nauka pływania od (0)zera po 40 roku życia czy ma sens