SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening wyłączający dół pleców

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 368

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Waga

75

Wzrost

187

Cel treningowy

Budowa siły

Staż treningowy na siłowni

Ponad rok

Uprawiane inne sporty

-

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Siłownia

Dieta

2250kcal

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Dyskopatia L5/S1, Poziome ustawienie kości krzyżowej

Zażywane suplementy

Białko

Ostatnio przerabiany plan

4 Dniowy Split

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

WL: 65x4 , MC: 75x12, Przysiad: 65x10
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12408
Witam!
Szukam porad dotyczących treningu, gdyż ostatnio dowiedziałem się o moim "schorzeniu" jakim jest dyskopatia.
Lekarz odradzał siłownię, jednak ja nie chciałbym kończyć swojej przygody z nią.
Myślałem nad wyeliminowaniem ćwiczeń mocno obciążających dół pleców jak Martwy Ciąg, Przysiady czy uginań na ławce szwedzkiej.
Nigdy nie chciałem zostać kulturystą, wystarczy, że będę w stanie utrzymać zdrowy wygląd..
Jednak wolę się oddać w ręce bardziej doświadczonych.
Wszystkie informacje zamieszczam w ankiecie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 74 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 505
hmmm a myślałeś żeby przejść na trening obciążeniem własnego ciała ? jeżeli chodzi o zdrowy wygląd to jak najbardziej
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12408
Nie rozważałem przejścia na trening z obciążeniem własnego ciała, gdyż zwyczajnie nigdy nie interesowałem się tematem - zawsze wydawało mi się, że większą pracę wykonam na siłowni co przełoży się na lepsze efekty. ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 74 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 505
To może popatrz na youtube filmiki wpisz "street workout " albo "calisthenic " i zobacz jak można wyglądać, jak dla mnie naprawdę dobre sylwetki :) a przy tym dodatkowo nie obciążasz kręgosłupa, są oczywiście takie ćwiczenia które byś musiał odpuścić
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12408
Poczekam, jeszcze na odpowiedzi dotyczące treningu siłowego, ale będę się musiał mocno zastanowić nad tą kalisteniką.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 74 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 505
jasne, wybór należy do ciebie, mój kolega mimo że miał problemy z którymś kręgiem odcinka lędźwiowego nie przestał ćwiczyć a ryzyko było :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12408
Może jakaś mądra głowa pomoże mi w doborze odpowiednich ćwiczeń. :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 94 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 12408
@refresh
Ktoś, coś? ;/
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening ogólnorozwojowy w dużej mierze z pominięciem klatki piersiowej

Następny temat

Redukcja, czy masa? + problem z ramieniem

Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Doping mózgu - suplementy dla studentów Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Wywiad z Natalią Czajkowską