SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening w domu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 303

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 103 Napisanych postów 931 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12395
Witam Was!
Co do treningu wygląda to tak:
Pon - siłowy
Wt - areoby (+- 40 min.)
Śr - siłowy
Czw - areoby (+- 40 min.)
Pt - siłowy
Sob - areoby (+- 40 min.) Lub odpoczynek
Niedz - odpoczynek

Co do samego treningu wychodzi tutaj że co 2 dni trenuje te same partie mięśni (niestety nie mam czasu na siłownie i trenuje w domu za pomocą hantli (obciążenie do 16kg) oraz obciążenia własnego ciała. Czy ma to na dłuższą metę sens?

Wzrost - 172
Waga - 72
Dieta ułożona w dziale Odżywnianie zaakceptowane przez "modów" :).

Pozdrawiam!

Obiektywnie patrząc, alkohol jest przyczyną znacznej ilości zgonów, ale jeszcze większej ilości urodzeń.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 22 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 584
Wg mnie, dopoki zaskakujesz miesnie co trening nowym bodzcem do rozwoju, kazdy trening ma sens. Moze to byc nowe cwiczenie, inne zakresy powtorzen albo wiecej obciazenia. Jesli mialbys cwiczyc tak samo caly czas, nie zrobisz duzych postepow.


Zmieniony przez - DufiaLovePower w dniu 2015-09-01 21:34:28
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 103 Napisanych postów 931 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12395
DufiaLovePower
Wg mnie, dopoki zaskakujesz miesnie co trening nowym bodzcem do rozwoju, kazdy trening ma sens. Moze to byc nowe cwiczenie, inne zakresy powtorzen albo wiecej obciazenia. Jesli mialbys cwiczyc tak samo caly czas, nie zrobisz duzych postepow.



Zmieniony przez - DufiaLovePower w dniu 2015-09-01 21:34:28


Tak dokładnie, dokładam powtórzeń, na inne partie mięśni dokładam również kg. Także działam sobie dalej. Dzięki.

Obiektywnie patrząc, alkohol jest przyczyną znacznej ilości zgonów, ale jeszcze większej ilości urodzeń.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[BLOG] krowinn - dziennik

Następny temat

Dysproporcje mięśniowe

Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Kłopoty Pauli i Piotrka! Trening na masę - 5 złotych zasad