SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening trzydniowy do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 954

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

25

Waga

106

Wzrost

195

Cel treningowy

redukcja/recomp

Staż treningowy na siłowni

4 miesiące

Uprawiane inne sporty

rekreacyjnie ale dość sporo

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full

Dieta

tak, ale bez skrupulatnego liczenia

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

BCAA

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad 120kg; MC 170kg x4; WL 87,5kg x4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9570
Czołem!

Wymyśliłem sobie taki oto trening, żeby rozruszać trochę zastój:

pon A
wt -
sr B
czw C
pt -
sob -
ndz -


A (siła)
Przysiad RAMPA 8
WL 4x 5-8
MC Rampa 5
Wyciskanie Żołnierskie 3x 6-10
Podciąganie na drążku z obciążeniem 4x 5-8
Dipsy z obciążeniem 3x 6-10

B
Wypychanie nogami na maszynie 4x 8-12
Prostowanie nóg na maszynie 4x 10-15
Wiosłowanie 4x 8-12
Ściąganie drążka wyciągu górnego 4x 8-12
uginanie ramion z hantlami 4x 10-12
uginanie na modlitewniku 3x 10-12

C
Wyciskanie hantli na ławce poziomej 4x8-12
Rozpiętki z hantlami 2x 12-15
Rozpiętki na bramie 2x 10-12
Wyciskanie hantli w siadzie 3x 8-12
Unoszenie hantli na boki 2x 12-15
Podciąganie sztangi do brody 2x 8-12
Prostowanie ramion na wyciągu górnym 3x 8-12
Wyciskanie francuskie ze sztangą 2x 8-12

Co zmienić/dodać/wyrzucić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Jak chcesz się rozruszać to machnij sobie 3 razy w tygodniu fbw. A w tym planie mało masz ćwiczeń złożonych poza dniem siłowym.
Jak na 4 miesiące to wyniki siłowe masz fajne.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3144 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319370
W siadach stać Cię na więcej patrząc na wyniki w MC.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9570
rion10
Jak chcesz się rozruszać to machnij sobie 3 razy w tygodniu fbw. A w tym planie mało masz ćwiczeń złożonych poza dniem siłowym.
Jak na 4 miesiące to wyniki siłowe masz fajne.


Robiłem klasyczne FBW, ale progres się zatrzymał, więc chcę coś zmienić. Co do stażu, już kiedyś cwiczyłem, ale miałem bardzo długą przerwę więc praktycznie od zera znów zaczynałem.


ronie220
W siadach stać Cię na więcej patrząc na wyniki w MC.


Były problemy z kolanem, więc przez jakiś czas nóg nie robiłem.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9570
i cisza?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3144 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319370
Co to za podział , bo ani to na FBW nie wygląda ani na push/pull, tylko pomieszanie z poplątaniem.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9570
Bo to nie FBW, każda partia trenowana jest 2 razy w tygodniu, coś przejściowego pomiędzy FBW a Splitem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4224
Sprawdź jakie mięśnie dokładnie ćwiczysz danym ćwiczeniem, bo koliduje ci choćby w planie A robisz podciąganie to po co w planie B ściąganie drążka, po co maszyny w ogóle, wolne ciężary, spróbuj treningu upper /lower/upper body, będziesz mieć 2x w tyg partie jak ci na tym zależy, dorzuć proste, wielo-stawowe ćwiczenia w których co tydzień dodasz np 2kg ciężaru, i będziesz tak progresować, a w innych cwiczeniach baw się z ilością serii i powtórzeń, tak by się nie zajechać bo pamiętaj że robisz partię 2x w tygodniu. więc nie 12 serii w tygodniu na klatę na raz, tylko np 2x po 6 serii i masz więcej małych bodźców co u kogoś bez dopingu lepiej zadziała, pozdrawiam


Zmieniony przez - Smilepoker w dniu 2018-05-17 21:57:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3144 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319370
Ja bym postawil na push/pull lub gora/dol ciała zamiast kombinować. Jesli chcesz każda partie stymulować dwa razy w tygodniu to hybryda push/pull/fbw.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 4224
i przede wszystkim pamiętać że trening jak i dieta to rzecz indywidualna, z głową wszystko pod siebie dobrać, kolega wyżej też dobrze poradził, i zapamiętać co jest bodźcem bo klepanie 4x12 jak większość robi non stop, bez progresu jakiegokolwiek, nie da takich fajnych rezultatów jakie można osiągnąć, ale kwestia czy ktoś chce wycisnąć maximum, czy sobie tam po prostu machać, jedni zrobią 4x12 pisząc na tel, inni tak dobiorą ciężar z progresją, i czuciem mięśniowym że przy 8-miu już będą kwiczeć z bólu :P, pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9570
Smilepoker
Sprawdź jakie mięśnie dokładnie ćwiczysz danym ćwiczeniem, bo koliduje ci choćby w planie A robisz podciąganie to po co w planie B ściąganie drążka, po co maszyny w ogóle, wolne ciężary, spróbuj treningu upper /lower/upper body, będziesz mieć 2x w tyg partie jak ci na tym zależy, dorzuć proste, wielo-stawowe ćwiczenia w których co tydzień dodasz np 2kg ciężaru, i będziesz tak progresować, a w innych cwiczeniach baw się z ilością serii i powtórzeń, tak by się nie zajechać bo pamiętaj że robisz partię 2x w tygodniu. więc nie 12 serii w tygodniu na klatę na raz, tylko np 2x po 6 serii i masz więcej małych bodźców co u kogoś bez dopingu lepiej zadziała, pozdrawiam



Zmieniony przez - Smilepoker w dniu 2018-05-17 21:57:27


Chyba nie za bardzo zrozumiales idee treningu :P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z górną częścią klatki piersiowej