SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening tej samej partii

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 899

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 359 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2837
A jak wygląda Twój mikrocykl? Nie ukrywam, że z checią wypróbowałbym takiego treningu opartego na podobnych założeniach, zawsze nowe doświadczenie a może byłby to idealny bodziec do wzrostu (100% naturaly, bez soku i odżywek)
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 2122 Napisanych postów 25481 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 491763
Nie wydaje mi się, żeby mój trening był adekwatny dla Ciebie. Po pierwsze, to muszę uważać na dolny odcinek kręgosłupa, po drugie mam barki tak zniszczone kontuzjami, że ograniczają mi arsenał ćwiczeń na prawie wszystkie partie górnej połowy ciała. Wielu podstawowych ćwiczeń nie mogę wykonywać, gdyż już po 1-2 treningach, na których je zastosuję, czuję się jakby mi ktoś wyrywał ręce ze stawów ramiennych. W pełni zdrowy człowiek nie ma takich ograniczeń i nie musi ich uwzględniać w swoim planie treningowym. Obrazowo można powiedzieć, że ja od celu idę zygzakiem omijając przeszkody, czyli swoje ograniczenia treningowe, a ktoś kto ich nie ma może iść w linii prostej - czyli dojdzie tam gdzie chce dużo szybciej i mniej się musi nakombinować.

Poza tym moje treningi zakładają coś takiego jak - "celowe zaniechanie". Czyli odpuszczam niektóre partie na pewien okres niemal zupełnie lub zupełnie. Daje mi to szansę skupienia się na innej/innych partiach, które chcę w danym czasie silniej przestymulować. Bierze się to z tego, że nie mam szansy zrobić 4 treningów w tygodniu, co jest dla mnie optymalnym schematem. W tym momencie tak na przykład traktuję dwugłowy uda. Po nowym roku się to zmieni. Wywalę zupełnie trening łydek a w to miejsce wejdą dwójki.

Także nie koniecznie jestem dobrym wzorem do naśladowania dla osób, które potrzebują w dalszym ciągu ogólnego i wszechstronnego rozwoju - do których myślę, że się zaliczasz.

A o ogólnych zasadach treningowych jakie preferuję możesz poczytać w tym dziale w temacie gdzie sobie omawiamy różne zagadnienia treningowe. Pada ogólne pytanie lub ogólny problem dotyczący treningu - a modzi i doradcy opisują jak to wygląda według ogólnie przyjętych zasad oraz jak wygląda z ich punktu widzenia. Zachęcam do lektury

http://www.sfd.pl/Dyskusje_z_moderatorami_i_doradcami,odpowiedzi_na_zaawansowane_pytania.-t975530.html


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2013-12-11 11:55:04

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 359 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2837
Mam lekką lordozę lędzwiową więc tez musze uwazać na dolny odcinek kręgosłupa,

Dzięki za link, napewno sprawdzę!

Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny masa na zime ;D

Następny temat

push& pull do oceny połączony z 5x5

Anllela Sagra - najpiękniejsza modelka fitness z Kolumbii Anllela Sagra - najpiękniejsza modelka fitness z Kolumbii Od słodzików się tyje? Od słodzików się tyje? Testosteron nasila rozwój raka Testosteron nasila rozwój raka Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową  8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie 8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Men's Physique PRO Shawn Labega odzyskuje sprawność po amputacji nogi Men's Physique PRO Shawn Labega odzyskuje sprawność po amputacji nogi Zapiekane szparagi proteinowe Zapiekane szparagi proteinowe