logo
zamknij zamknij

Trening split

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2889

0 5 0
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1619 Napisanych postów 41804 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 315953
Push:
- Wyciskanie na suwnicy 4x 12-8 daj 5 serii
- Wyciskanie sztangi/hantli na ławce prostej 3x 12-10 daj 4 serie
- Wyciskanie sztangi stojąc 3x 12-10 daj 4 serie
- Wyciskanie francuskie 3x 12-10
tutaj dołóż łydki

Pull:
- Wznosy hantli bokiem 3x 12-10 to nie jest tu potrzebne ale jeśli już to po grzbiecie
- Podciąganie się na drążku podchwytem 3x 10-8 daj 4 serie
- Wiosłowanie sztangielką 4x 12-9
- Uginanie sztangi na modlitewniku 3x 10-8 daj uginanie ze sztangą stojąć
tutaj jeszcze jakieś ćwiczenie na tył uda np uginanie na maszynie

Do tego ze dwa razy w tygodniu brzuch i do konsultacji z lekarzem na rozruch będzie ok
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
RozbójnikWojtas
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 184 Wiek 20 lat Na forum 256 dni Przeczytanych tematów 19790
rion10
Push:
- Wyciskanie na suwnicy 4x 12-8 daj 5 serii
- Wyciskanie sztangi/hantli na ławce prostej 3x 12-10 daj 4 serie
- Wyciskanie sztangi stojąc 3x 12-10 daj 4 serie
- Wyciskanie francuskie 3x 12-10
tutaj dołóż łydki

Pull:
- Wznosy hantli bokiem 3x 12-10 to nie jest tu potrzebne ale jeśli już to po grzbiecie
- Podciąganie się na drążku podchwytem 3x 10-8 daj 4 serie
- Wiosłowanie sztangielką 4x 12-9
- Uginanie sztangi na modlitewniku 3x 10-8 daj uginanie ze sztangą stojąć
tutaj jeszcze jakieś ćwiczenie na tył uda np uginanie na maszynie

Do tego ze dwa razy w tygodniu brzuch i do konsultacji z lekarzem na rozruch będzie ok



Dzięki wielkie od środy zaczynam na tym planie. Tylko proszę odpowiedz mi jeszcze na pytanie, które bardzo mnie nurtuje. Wcześniej ćwiczyłem trzy ćwiczenia na triceps/biceps po trzy/cztery serie. Teraz będzie wychodziło raz trzy, a raz 6 seri w tygodniu. Czy to nie za mało?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2040 Napisanych postów 35693 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254280
Nie za mało, tym bardziej że triceps pracuje przy większości ćwiczeń push, które masz w planie zaś biceps przy pull. Potrzebuje na końcu jedynie postawienia kropki nad i.
napisał(a)
RozbójnikWojtas
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 184 Wiek 20 lat Na forum 256 dni Przeczytanych tematów 19790
ronie220
Nie za mało, tym bardziej że triceps pracuje przy większości ćwiczeń push, które masz w planie zaś biceps przy pull. Potrzebuje na końcu jedynie postawienia kropki nad i.


Dzięki za rady Panowie, przez ten cały czas w sumie byłem w błędzie. Dobrze, że jest takie forum :D

ps.

Ile tygodni, miesięcy powinienem używać tego planu?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2040 Napisanych postów 35693 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254280
Ja przez pół roku trenowałem push/pull i wcale nie miałem dużo więcej ćwiczeń na ręce a rosły aż miło

Ćwicz dopóki będą efekty. Samego schematu mozesz na dobrą sprawę trzymać się nawet rok, zmieniaj jedynie ćwiczenia, metody, zakresy powtórzeń.
napisał(a)
Usunięty przez TomQ-MAG za pkt 1 regulaminu
MarekKozioł
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 19 lat Na forum 23 dni Przeczytanych tematów 10
napisał(a)
RozbójnikWojtas
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 184 Wiek 20 lat Na forum 256 dni Przeczytanych tematów 19790
Za namową moderatorów działu odżywania i odchudzania, postanowiłem od poniedziałku przejść na redukcję.
Co do treningu, wykonuję push pull trzy dni w tygodniu, może tak zostać? Zakres powtórzeń 12-8. W dodatku chcę raz w tygodniu wykonać hiit dla początkujących. Do jakiego poziomu bf'u powinienem dążyć?
http://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych. 




Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2017-09-02 17:07:10

Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2017-09-02 17:07:39

Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2017-09-02 17:08:10
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2040 Napisanych postów 35693 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254280
RozbójnikWojtas
Za namową moderatorów działu odżywania i odchudzania, postanowiłem od poniedziałku przejść na redukcję.
Co do treningu, wykonuję push pull trzy dni w tygodniu, może tak zostać? Zakres powtórzeń 12-8. W dodatku chcę raz w tygodniu wykonać hiit dla początkujących. Do jakiego poziomu bf'u powinienem dążyć?
http://potreningu.pl/articles/1714/hiit-dla-poczatkujacych. 





Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2017-09-02 17:07:10

Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2017-09-02 17:07:39

Zmieniony przez - RozbójnikWojtas w dniu 2017-09-02 17:08:10


Plan może zostać ten sam.

Co do bf: myślę, że 10/12% to taki sportowy poziom i w to bym celował.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1619 Napisanych postów 41804 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 315953
Dokładnie koło 12% to sylwetka wygląda już całkiem sportowo jeśli masa mięśniowa jakaś jest

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening???

BPA - jak sami się trujemy i jak z tym walczyć?

Przysiad jednonóż na suwnicy Smith z kierowaniem nogi do środka - sposób na szybką kontuzję

Leksykon suplementacji: witamina C

Ostateczna decyzja Akopa!

TOP 10 najlepszych pośladków polskich fitnessek

Czy słodziki są bezpieczne dla dzieci?

16.09.2017 „KAMIENNA RZEŹBA 2017” W STRZEGOMIU - WYNIKI

Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie