SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening siłowy rano na czczo (rekomp)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1933

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 587 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9932
Chcialbym poznać wasze zdanie na temat treningu siłowego na czczo. Jedni kategorycznie zabraniaja, inn polecają. Ja sam od tygodnia zaczałem ćwiczyć na czczo. Rano wrzucam yohe i preworkout/kofeine i na trening. Treningi są 5 dni w tygodniu (gora 2xew , nogi raz a dobrze), są krótkie i intensywne. Po treningu siłowym 30g białka, potem 20 minut cardio i posiłek potreningowy, gdzie leci naprawdę duża ilość węgla 150g (1/3 dziennego zapotrzebowania). Zobaczymy jak to jest z tą czułością insulinową po takim treningu :)
W dni wolne od treningu siłowego interwaly na czczo. Czasami jak wypada siłowy, a ja mam wolne w pracy wiec mniej ruchow to dorzucam jeszcze sesje cardio wieczorkiem. Od razu na ostro skoczylem z inensywnoscia bo na raz zwiekszylem cardio do codziennego i jeszcze silownia na czczo. Ale czuje sie na razie zaj**iscie. Lepiej niz jak lecialem ostatnio dosc ciezki Push and Pull po sniadaniu, ledwo potem mialem sile/ochote na cardio.


Dieta obecnie to 450ww/3000b/60t. Zaraz zaczynam powoli ucinac wegle.
Do przeczytania 2 ciekawe artykuły potwierdzające, że można na takim treningu budować czysty mięsień, a nawet jednocześnie palić tłuszcz. Idealne do rekompozycji.

Po angielsku:

http://greatist.com/fitness/why-you-sho ... ty-stomach

i mocno skrócona polski wpis z podobnymi informacjami:

http://rekompozycja.pl/wiekszy-przyrost ... -na-czczo/



Zapraszam do dyskusji, jak ktos probowal juz treningu silowego na czczo, jak to sie ma w waszym odczuciu do powyzszych badan. Mnie interesuje zachowanie jak najwiekszej ilosci miesa i dociecie resztek fatu, ale moze i nawet poprawie troche czysta mase, jakby to co pisza okazalo sie prawda.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Usunięty przez rion10 za pkt 1 regulaminu
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2419 Napisanych postów 46944 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 508267

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Usunięty przez rion10 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 587 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9932
napisał(a)
Usunięty przez rion10 za pkt 1 regulaminu
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2419 Napisanych postów 46944 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 508267

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
Moim zdaniem mamy tutaj podane dwa skrajne przypadki. Co prawda zainteresował mnie artykuł, lecz grupa, która spożywała śniadania to z 750 kcal dostarczyła 85% węgli co dla mnie jest nie do pomyslenia. Ciekawe jak wyglądały by wyniki po owsiance z odżywką białkową np. w rozkładzie 40% węgle, 30% białko, 30% tłuszcze.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 587 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9932
Ja teraz lece cos takiego. Rano trening silowy ok 30-40 minut i 20 minut cardio.

po treningu 30g bialka i ide na sniadanie.

1, sniadanie 150-200g ww (polowa to proste i owoce.) i 10 bialek jaj
2-5 60g ww i 40g b.

tluszcze na maxa nisko jedynie to co wpadnie z owsianych, kury smazonej itd.
Bialko oczywiscie licze tylko pelnowartosciowe z jedzenia i wpc to wychodzi kolo 220 a jak zliczyc z w kalkulatorze kalori ze wszsytkiego to nawet 300.
Wegli 400/450.

zrodla wegli to makaron pelnoziarnisty albo ryz basmanti i owsiane.
bialko to kurczak i odzywka a rano jajka.

Jem prosto, a 2 posilki w pracy (od 14 do 24) ida z szejkera bialko z owsianka. Niestety inaczej nie da rady.
Troche chyba za szybko narzucilem tempo, bo od razu trneing na czczo i duzo cardio, w dzien wolny nawet 2 razy i cosik mnie wyplaszyczlo a z pasa za duzo nie polecialo. Teraz cardio bede robil tylko 4 razy w tyg. I zobaczymy jak to wyjdzie. Ale fajne jest to ze po tym treningu mozna sie najesc naprawde ostro i wszystko we mnie wlatuje. I leci jakis owoc i buleczki pelnoziarniste z dzemem. To potem na reszte dnia w ogole nie mysle o slodkim.

Zmieniony przez - SnoOpeR w dniu 2014-06-26 23:31:16

Zmieniony przez - SnoOpeR w dniu 2014-06-26 23:36:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kontuzja ścięgna mięśnia czworogłowego

Następny temat

Trening na rzeźbę

Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt