SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening siła+wytrzymałość

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 420

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 14
Witam.
Mam 20 lat, od niecałych dwóch lat chodzę na siłownię. Uczęszczam na nią w miarę regularnie, zawsze moim celem było zrobić masę, ponieważ ważyłem 62kg przy 182cm wzrostu. Obecnie ważę 78kg. Przejadłem już trochę suplementów, przeżyłem kilka planów treningowych.
Teraz proszę was drodzy forumowicze o pomoc. Otóż, od października mam w planach zapisanie się na MMA. Problem w tym, że mam nie wiele siły oraz wytrzymałości. Kondycja także równa się 0 (jeśli to ważne mam astmę oskrzelową).
Chciałbym prosić o pomoc w ustaleniu planu treningowego (3x w tygodniu) oraz ewentualnej suplementacji.
Czekam na odpowiedzi.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 78

Wzrost: 182

Cel treningowy: Siła i wytrzymałość

Staż treningowy na słowni: 22 miesiące

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: astma oskrzelowa

Zażywane suplementy: obecnie monohydrant oraz gain bolic
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mentek / początki - porady mile widziane:)

Następny temat

Ból Tricepsów

Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Jaki budyń wybrać? Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi?