SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening pod sporty walki

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3564

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1380
Witajcie mam 18 lat warzę 68 kg i trenuje sporty walki .I mam pytanie czy ten trening jest dobry pod sporty walki ?
A
Podrzut jednorącz 5s x 4-6powt, 80-90%CM
Przysiady ze sztangą na barkach 5s x 4-8powt, 75-85%CM
Wyciskanie sztangielkami leżąc 5 x 6-8 powt., 80-90% CM
Wiosłowanie sztangą 5s x 4-8powt 80-90% CM

B
Zarzut siłowy 3-6 x 3-6 powt, 80-90% CM
MC 5s x 4-6powt 80-90%CM
Podciąganie podchwytem lub chwytem neutralnym 3-5 x 4-8 powt, 80-90% CM
Pompki na poręczach 3 x 4-6 powt, 80-90% CM

Moim celem są sporty walki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 784 Napisanych postów 3975 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 64326
Wszystko zależy od tego co chcesz osiagnąć/poprawić.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1380
TRENING A:
CLEAN AND JERK 5 X 5
PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 X 10
Martwy ciąg 3 X 8
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 X 10
POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 X 5


TRENING B:
CLEAN AND JERK (PODRZUT SZTANGI) 5 X 5
PRZYSIAD TYLNY 5 X 5
WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5
WIOSŁOWANIE pół-sztangą jednorącz 3-5 X 15
SEKWENCJA A,B,A

Przepraszam chciałem zmienić bo wstawiłem zły plan
Moim celem jest wzrost siły i masy .Jest to plan przerobiony ze względu na problemy techniczne





Zmieniony przez - xxxxxx6 w dniu 2012-02-17 12:33:55

Zmieniony przez - xxxxxx6 w dniu 2012-02-17 12:37:44
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1380
Pomoże mi ktoś ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 784 Napisanych postów 3975 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 64326
A co, jeśłi w ciagu dwóch godzin nie dostaniesz odpowiedzi, to Ci kuśka uschnie?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
"trenuje sporty walki" a co dokładnie? masz 18 lat,chcesz wzrostu siły i masy,ok. Ile trenujesz juz te sw?Czy chcesz zrobic ta sile i mase stricte pod zawody etc? Czy zalezy Ci po prostu na tym aby spuchnąć? Trening pod SW jest ciężkim tematem wielu zawodnikow wieli trenerow i tak samo wiele planow treningowych pod sile . Musisz napisac wiecej o sobie o tym co trenujesz ile razy w tygodniu, diete itd. Pozdrawiam
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1380
Trenuje MMA i zależy mi na sile dynamicznej i statycznej .Wiem że w walce nie jest ważna tylko technika ale i siła .SW trenuje już 2 lata
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jaki staż na siłce?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 5420 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 45674
Spróbuj może CrossFit - sam trenuję tym sposobem i jest bardzo wszechstronny.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10664 Napisanych postów 44552 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ok w profilu zajrzałem 2 lata.

Plan z pierwszego posta możesz robić 2x w tygodniu. Ten drugi odpada dla Ciebie bo sie zajedziesz. Pamiętaj zacząć lekko i stopniowo dokładać.

Masz diete, suple, odpowiednią ilość snu? Pamietaj to podstawa przy łączeniu siłki z SW.

Santiago crossfit to do wytrzymałości/kondycji, siły czy masy na tych treningach nie zrobisz
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1380
Dietę mam ale supli nie biorę .Staram się wysypiać po 8 godz .Czyli mam rozumieć że ten trening 2-gi odpada - to ok rozumiem ale może macie jakieś inne plany treningowe które byłby by ciekawe ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak zmierzyc ?

Następny temat

pudzian i 6scio godzinny trening