SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening pod siłę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 418

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 230
Witam chciałbym zacząć trening siłowy, ale nie wiem ile serii i powtórzeń w danym ćwiczeniu. Rozmawiałem z kolegą i powiedział mi, że dobrze jest zejść do 5-8 powtórzeń. W internecie jest napisane 5x5, ale jak to ma się do przykładowo bicepsow? Z tego co wiem lepiej na nie wykonywać dużo powtórzeń. Ktoś pomoże?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 37082 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272922
A jakie masz aktualnie wyniki siłowe ? Staż ?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 37 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 153
Malo powtórzeń, duży ciężar to taak ogolnie. Natomiast każdą partie cech**e inny sposob robienia tej siły np na klatkę polecam 4 powtórzenia po 6 serri dużym ciężarem, jeśli chodzi o bajcepssy to fakt: biceps lubi powtórzenia wiec tutaj bym zmniejszyl tylko liczbę serii kosztem większego ciężaru
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 37082 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272922
Ale po co trenować tak małą partię jak bicepsy siłowo ? De faco siła to w głownej mierze zasługa układu nerwowego, więc słuszny wydaje się wniosek, iż trenujemy nie mięśnie, a ....ruchy

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 230
Wyniki siłowe to 77 na klatę (waga 80), i jakieś 12 pociągnięc podchwytem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 230
Staż treningowy to 4 miesiące, właśnie nie wiem kolego jak ćwiczyć te bicepsy i inne partie :P. Dlatego się pytam ;D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kurs trenera personalnego Warszawa

Następny temat

Nowy plan na mase. DO OCENY!!!

Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny