SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening obwodowy na mase na miesiac

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3410

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 255 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7199
Witam, od tego tygodnia zaczynam znowu trenowac na mase (cwiczylem w zeszle wakaceje 3 miesiace teoretycznie na mase pozniej zlamalem obojczyk i przerwa na pol roku). Na poczatku zaczne cwiczyc ogolnorozwojowo czyli 3x w tyg te same zestawy cwiczen. Potrzebuje zestaw cwiczen na najblizszy miesiac aby wzmocnic sciegna itd. Mam 185 cm 68kg (po tamtych 3miechach bylo 73kg ale przez ostatnie pol roku nie robilem NIC) Myslalem o czyms takim:

Sciaganie drazka wyciagu gornego w siadzie szerokim uchwytem
Wyciskanie sztangi na lawce poziomej
Unoszenie sztangielek bokiem w górę
Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem
Prostowamie ramienia podchwytem na wycioagu stojac
i dodatkowe 2 cwiczenia na nogi i 2 na brzuch (normalne brzuszki i na maszynie)

Co sadzicie o "Wyciskanie sztangi zza głowy szerokim uchwytem" ? Czy lepiej zastapic to w tym miesiacu tym "Unoszenie sztangielek bokiem w górę" i dopiero gdy juz sie troche rozciagne itd doloze to wyciskanie ?
Nie chcialbym na razie zadnych martywch ciagow i przysiadow.
Chcialbym rowniez w tym treningu podciaganie na drazku szerokim jednak niewiem czy narazie nie wystarczy po prostu to sciaganie drazka w siadzie a po miesiacu doloze podciaganie.
Mam tez pytanie co do iloscie serii kiedys cwiczylem zawsze 4x8-12 do wszystkiego jednak po przeczytaniu tego http://www.sfd.pl/temat215071_strona1 niewiem czy na mase dla mnie (czyli EKTOMORFIKA) nei lepsze jest 8x4-6 no chyba ze w tym pierwszym miesiacy raczej masy sie to nie tyczy tylko jest takie ogolne ?? Rowneiz w tym artykule doczytalem ze jako ektomorfik powinienem skracac czas terningu do okolo godziny - czy te cwiczenia wystarcza do ogolnorozwojowki czy jeszcze dokladac wyciskanie sztangi za glowy i to podciaganie na drazku (na maszynie) ? Rowniez znowu niewiem jak z przerwami pomiedzy seria czy lepsse bedzie 4x10 z 2min przerwami czy 6x8 z minutowa przerwa czy poprsotu 2x8-12 z okolo 1 min ? I jeszcze pytanie: ile czasu ten trening ogolny czy 4 tyg beda ok czy moze krocej ? DOdam ze po tym miesiacu uloze sobie diete na mase i bede cwiczyl 3x tyg na rozne partie, a w tym miesiacu raczej bede diete ukladal i testowal i moze w drugim tygodniu ja zastosuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 255 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7199
??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 255 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7199
Bardzo zalezy mi na szybkiej odpowedzi na powyzsze pytania czyli
czy zestaw ktory rozpisalem jest bedzie dobry na ogolny rozwoj przez pierwszy miesiac ?
czy ilosc cwiczen jest opdowiednia czy dodawac te o ktorych pisalem ?
czy 4x8-12 bedzie OK ?
czy stosowac przerwy minute czy dwie ?
Czytalem ze trening obwodowy jest dla zupelnie zielonych wiec niewiem czy mam go stosowac 1 miesiac zeby ogolnie sie usprawnic czy wystarcza 2 tyg i potem jade juz normalnie + dieta ??
Bardzo prosze o odpowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 255 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7199
Dzisiaj bylem i cwiczylem tak: (4x8-10 co minute)
Sciaganie drazka wyciagu gornego w siadzie szerokim uchwytem
Wyciskanie sztangi na lawce poziomej
Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem
Prostowamie ramienia podchwytem na wycioagu stojac (triceps)
Unoszenie sztangielek bokiem w górę
2 na brzuch
2 na nogi

Czy dodawaac do tego Wyciskanie sztangi zza głowy szerokim uchwytem i podciagania na maszynie szerokim i w ktorym miejscu ? Czy liczba serii, powtorzen i przerwy sa odpowiednie ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o sprawdzenie i porady

Następny temat

Zmiana ćwiczeń (jaka kolejność itd)