SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening niezupełnie dla siatkarza.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 626

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319
Witam. Chciałbym się poradzić kogoś doświadczonego, jak powinienem ułożyć swój plan treningowy. Kupiłem sobie ostatnio cos takiego:

http://cokupic.pl/i/c_big375349.jpg

Trenuję siatkówkę w klubie już drugi rok i zdaję sobie sprawe, że pytania typu: "Jak lepiej zbijać?", "Jak mocniej zagrywać?", "Jak miec lepszą technikę? Ułóżcie mi plan treningoqy!" Są całkowicied bez sensu, bo do tego potrzebne są: cierpliwość, talent, zaangażowanie i przedewszystkim dobry trener. I teraz kieruję do was swoją prośbę, abyście to Wy właśnie zostali moimi trenerami.

Wiek: 17 lat
Wzrost: 190 cm
Waga: 75 kg (Ale dajmy 80 kg, bo jestem po chorobie i strasznie schudłem )

Wiecie, siatkarz nie musi być muskularny, ważne żeby napie*dalał, jak to mówi mój trener. Robi nam treningi siłowe około 2 razy w tygodniu:

- Leżenie na brzuchu i uderzanie piłką lekarską o ścianę naprzeciwko siebie,

- Szybkość - Stajemy na końcowych liniach boiska i sprint do każdej linii i spowrotem, po każdym dotknięciu linii robimy pad,

- Leżac na długich ławkach pod kątem 45 stopni unosimy nogi i dotykamy nimi szczebelków drabinki nad głową,

- Naciąganie gum (wymachy) przyczepionych do drabinek,

-Leżenie przodem na skrzynii i unoszenie tułowia z piłką lekarską na karku

- W siłowni, prostowanie nóg na maszynie + brzuszki leżać głową w dół pod kątem 45 stopni

- Siad prosty przed ścianą (ok. 2 metry) i rzucanie ciężkimi piłkami jednorącz, piłki sa raczej ciężko odbijające się, chodzi o to, żeby piłka wróciła do Ciebie nie opadając na ziemię

- Płotki, 4 serie po 4 płotki, wysokość 110 cm

I tak 2-3 obwodziki, potem technika.


Tak jak mówiłem, siatkarz nie musi być napakowany ale wygląda to super i przydaje się w życiu ;) Czy mógłby ktoś napisać mi w miare dobry plan do trenowania na urządzeniu które kupiłem? Dodam, że obciążenia to 4x5 kg, 4x2,5 kg i planuje jeszcze troszkę dokupić :) (Wszystko na gryf prosty + hantle) Chciałbym szczególnie skoncentrowac się na klatce piersiowej i bicepsach, tricepsy są w miarę ok, robiłem kiedyś nałogowo pompki, na nogi tez nie narzekam ,wiadomo, kolana bolą, ale cóż :)

Liczę na to, ze ktoś poważnie podejdzie do sprawy i wreszcie zdoła zaspokoic moją ciekawość
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w ułożeniu planu treningowego

Następny temat

moj FBW

Jakie węglowodany wybrać? Trening na masę - 5 złotych zasad Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka