SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na siłę + sylwetkę 15 lat

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1852

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 454
Siema, może zacznę od 'parametrów' ;)
Wzrost: ~170
Waga: 70
Sprzęt: Wioślarz?(nie wiem jak to nazwać), hantle (za niedługo)
Moim celem jest zrzuceniem nadmiaru fatu z okolic brzucha, oraz ogólnie rozwój siły i sylwetki. W oparciu o http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm rozpisałem sobie trening:
.
Rozgrzewka (pajacyki, bieg w miejscu, skręty ciała etc).
1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4 serie x 7
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu)-5 serii x 5
3.Pompki na taborecie(nogi niżej niż reszta ciała)- 4 serie x 5
4.Pompki przy ścianie(rys.2) 4 serie x15
5.Pompki w podporze tyłem(G) 4 serie 10
6.Przysiady(na jednej lub obu nogach) 4 serie x10 (żeby kolan nie obciążać zbytnio ;])
7.Brzuszki 5 serii x15 brzuszków
8.'Skrętobrzuszki' 5 serii x15
9.'Wioślarz' 5 serii x10

Między każdym ćwiczeniem 30-60 sekund przerwy, pomiędzy serią 20 sekund. Teraz myślę nad ilością powtórzeń całego treningu w jednym dniu, oraz ilością treningów w tygodniu (2-3?)

Dodam, że oprócz tego:
-Biegam raz w tygodniu
-Ćwiczę sztuki walki (dwa razy w tygodniu - dosyć ostre treningi)
-Na śniadanie jem owsiankę (wspomaga regenerację, i dobra jest :p).
pzdr ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44400
Ten domator jest średni, zawsze byłem do niego sceptyczny. A może trening metodą Oliviera Lafaya? Do SW się przyda Albo trening Mawashiego z postów podwieszonych, tylko w obu przypadkach musisz mieć drążek do podciągania. Rozporowy kosztuje 20, a bez niego wiele tracisz, naprawde wiele.....

Jak z dietą, bo przy takiej częstotliwości treningów musi być zbilansowana lub na plus.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 454
Na dietą nie myślałem, z drążkiem nie będzie problemu. Zaraz poczytam o tych treningach ;].
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 43831
Cokta
A może trening metodą Oliviera Lafaya?

Nie wierzę.



Edit:
Aurorze o tych treningach poczytasz u nas w FAQ, a dieta jest bardzo wskazana

Edit2:
FAQ:
http://www.sfd.pl/NAJCZĘŚCIEJ_ZADAWANE_PYTANIA-t755553.html

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-12-05 20:12:45

W zdrowym ciele zdrowy duch

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44400
Nie chodzi mi o ścisły, kulturystyczny jadłospis. Chodzi mi bardziej o to, żebyś dostarczał swojemu organizmowi odpowiedniej ilości składników odżywczych. Odżywianie jest często przyczyną braku postępów na treningach, złego samopoczucia i braku energii. A przy Twoim harmonogramie ćwiczeń i aktywności ruchowej, powinieneś zwracać uwagę na to co jesz, jak jesz, i i ile tego jesz.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 454
Rozumiem, i taką miałem nadzieję, że ścisła dieta nie jest wymagana :).
Jeżeli chodzi o składniki odżywcze:
-Dzień zaczynam owsianką (szybki i lekki posiłek)
-minimum jeden owoc dziennie
-czekoladę czy inne słodkie rzeczy jadam dosyć rzadko
-Czyste 'sproszkowane' białko z jaj, parę razy na tydzień w łyżeczkach
-Tran / witaminy

Coś dodać / odjąć?

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ;].

Zmieniony przez - Zapper w dniu 2011-12-05 21:20:22
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44400
Ile posiłków dziennie? Białko dawaj codziennie na noc, i git.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 454
3-4
Śniadanie
Drugie Śniadanie
Obiad
Kolacja

Zmieniony przez - Zapper w dniu 2011-12-05 21:22:11
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44400
Ok, mam nadzieję że zwracasz uwagę co jesz, jak nie to dział "Odżywianie" czeka. I na noc to białko dwaj, koniecznie!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 454
Ok, zastosuję trening Mawashi'ego + wasze rady, dziękuję wszystkim, życzcie mi powodzenia ;). Jak będę mieć jeszcze pytania to je tutaj napiszę :).

Zmieniony przez - Zapper w dniu 2011-12-05 22:16:04
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 454
Kkey, drążki i ściskacze zakupione, więc ułożyłem taki plan:

me
1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 10 powtórzeń
2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń
3) Wykroki 12-15 powtórzeń
4) Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 5 powtórzeń
5) Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10 powtórzeń
6) Wioślarz - 15 powtórzeń
7) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 10 powtórzeń


+Białko naturalne wieczorem
+Owsianka na śniadanie
+1 Owoc dziennie
+Ściskacze w wolnym czasie

Wszystko wedle zasad zapisanych w temacie Mawashi'ego.

Chciałbym ten trening połączyć z http://www.podciaganie.pl/ jest sens?

Coś dodać? Odjąć? Czy zacząć ćwiczyć? ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie hantle ?

Następny temat

Jakie ćwiczenia by schudnąć i przypakować nieco :-) (oraz jakie odżywki)

Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Schab duszony Schab duszony Trening, mleko i leucyna - idealna kombinacja na przyrost mięśni Trening, mleko i leucyna - idealna kombinacja na przyrost mięśni Amy Leigh–Quine - odrzucona przez agencje modelek, postanowiła zostać fitnesską Amy Leigh–Quine - odrzucona przez agencje modelek, postanowiła zostać fitnesską Niezapomniany weekend dla Darii i Ady Niezapomniany weekend dla Darii i Ady Jak pokonać uzależnienie od cukru? Jak pokonać uzależnienie od cukru?