SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na siłę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 562

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1920
Od czego by tu zacząć. Może tak otóż jakiś czas temu na jekiejś stronie (nie wiem czy mogę napisać tu jej nazwę gdyż jest to raczej konkurencyjny portal) przeczytałęm coś takiego że aby zwiększyć masę musisz najpierw zwiększyć siłę, ale z drugiej strony trzeba już jakąś masę mieć a jakąś już mam gdyż chuderlakiem nie jestem. Więc zacząłem się zastanawiać nad planem na siłę, nie chcę aby mi to ktoś go tu układał ale mam kilka pytań. Zacznę od tego iż w porównianiu z tym co biorę na serię w wyciskaniu płaskim jest nie wiele mnie od wyciskania na rekord, a to chyba trochę dziwne. Ogólnie to mam taki plan aby zacząć jakoś z początku czerwca trening na siłę, a przez wakację gdy będę już silniejszy robić masę (ciąg dalszy). Czytałem że trening siłowy robi się raz do roku 4-8 tyg. i jeśli zaczynałbym ten trening z początku czerwca obiłbym go przez 6 tyg. gdyż 4 tyg u sibie w domu, potem wyjeżdżam na wieś (więc na siłownie mógłbym uczęszcać jeszcze przez te dwa tygodnie i wtedy mój okres treningu siłowego by się skończył), ale potem jest tak możliwość jeszcze nie pewna że wyjechałbym na wczasy na tydzień gdzie najprawdopodobniej dostępu do siłownii bym nie miał i co teraz? BO byłym po okesie treningu, a potem chciałbym wrócić do treningu na masę i jeszcze przkoksić, ale nie chciałbym wypaść z formy, po okesie tygodniowego rozbratu z ćwiczeniem? Co miałbym wtedy obić? Czy po prostu byłby to czas odpoczynku? ale czy nie za długi? TO chyba tyle czekam na sensowqne odpowiedzi. A gdy jakieś będą spytam coś jeszcze o sytsem ćwiczeń. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1793 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11645
Początkowo możesz trenować planem masowo-siłowym, jak robi większość. Wraz ze wzrostem masy, rośnie i siła. Nie słuchaj głupot - trening siłowy możesz robić cały rok, tylko pasuje zmieniać plan po tych 6-8 tygodniach, bo ciało się przyzwyczaja do wysiłku. Ciało początkowo potrzebuje paru tygodni, żeby przyzwyczaić się do wysiłku. Przerwa to przerwa, po niej wrócisz i tyle. Pozdro

Life is to short to be small :)
http://www.sfd.pl/Moja_siłownia_:_-t821837.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1920
Ale chodzi mi że przez ten czas mam coś ćwiczyć czy zupełnie nic gdyż nie chciałbym aby trening poszedł na marne.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1920
Odświerzam odpisze ktoś coś? A co to znaczy ten trening siłowo masowy? Na czym polega?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 280 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1920
Mógłby mi ktoś odpisac odnośnie pytań w moim piewszym poście i co to ten trening siłowo- masowy czego się po nim spodziewać?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z klatą

Następny temat

problem z klatką piersiową

Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta? Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta? Dlaczego kofeina nie działa? Dlaczego kofeina nie działa? MSM - siarka organiczna na stawy? MSM - siarka organiczna na stawy? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak pobudzić spalanie tłuszczu? Najskuteczniejsza dieta niszcząca tłuszcz! Jak pobudzić spalanie tłuszczu? Najskuteczniejsza dieta niszcząca tłuszcz! Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Mistrzostwa Świata we Francji- wygrane i porażki Mistrzostwa Świata we Francji- wygrane i porażki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki