SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na mase do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 654

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 874
Witam chciałym abyście sprawdzili trening push pull legs. Moim celem jest budowa beztłuszczowej masy mięśniowej. Obecnie cwicze takim planem:
-poniedziałek(klatka)
-wtorek(plecy)
-czwartek(barki i nogi)
-piatek(biceps i triceps i przedramiona)
Wziełem plan treningowy Push Pull Legs Frankie NY's. Luknijcie czy tak dobrze:

Poniedziałek:
1. Martwy ciąg
2. Wiosłowanie sztangą
3. Uginanie ramion ze sztangą stojąc

Środa:
1. Wyciskanie sztangi leząc na prostej
2. Wyciskanie hantli siedząc
3. Pompki na poręczach

Piątek:
1. Przysiady ze sztangą
2. Martwy ciąg na prostych nogach
3. Wspięcie na palce

I teraz jeszcze mam pytanko bo tam pisze on ze robic kazde cwiczenie po 5 lub 6 powtorzen 4x6 lub 5x5 tzn ze robie 5 seri po 5 powtorzen tak? sorki ze pytam ale chce byc pewny;)
Z gory dzieki za udzielenie pomocy;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17289
a kim ty jesteś wstaw ankietę a ci powiem :) ankieta działu konieczna do okreslenia

Be the best version of You!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 874
Płeć: M

Wiek: 24

Waga: 83

Wzrost: 172

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na siłowni: ponad 2 lata

Uprawiane inne sporty: codiennie rano brzuszki

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): domowa siłownia (ławeczka,gryf prosty i łamany, hantle)

Dieta: jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): brak

Zażywane suplementy: białko,monohydrant, lglutamina, carbo

Ostatnio przerabiany plan: split 4x w tygodniu

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 70 na ławce, i martwy ciag 70 , biceps 45, triceps 40, przysiady 40
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17289
co z tymi przysiadami tak słabo?

to są maksy czy ciężary robocze??? jak tak na ile powtórzeń?

Be the best version of You!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 863
silowo strasznie cienko, musisz to poprawic. bierz jakiegos gotowca, ss, gslp, stronglifts, albo z podwieszenia
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 36568 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 266202
Nie masz prawa uginać 45kg przy 70kg ciągach....

Popraw technikę i zacznij porządnie przykładać się do wielostawowych ćwiczeń.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 874
A więc tak jest to obciażenie robocze nie max. Serie na nogi robie 15-12-12-10. Niestety boje się narazie więcej na nogi zarzucać gdyz miałem 2 miesiące temu kontuzje kolana prawego temu takim obciazeniem przysiady robie;/ A czy ten plan byłby dobry na mase, z treningu na trening staram sie po troche na nogi zwiekszac obciazenie oczywiscie.:
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 874
Poniedziałek:
1. Martwy ciąg
2. Wiosłowanie sztangą
3. Uginanie ramion ze sztangą stojąc

Środa:
1. Wyciskanie sztangi leząc na prostej
2. Wyciskanie hantli siedząc
3. Pompki na poręczach

Piątek:
1. Przysiady ze sztangą
2. Martwy ciąg na prostych nogach
3. Wspięcie na palce
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 16162
Wszędzie tylko kontuzje kolan...

brak

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 188 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 874
No niestety ortopeda wogole zabronil cwiczyc przez jakis czas;) a co do planu to moze taki byc?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 36568 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 266202
Co to za kontuzja dokładnie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ćwiczenie "dzień dobry" - nie dla początkujących?

Następny temat

%%%% DUBEL DO KOSZA %%%%

Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jak ćwiczyć na masie? Jak ćwiczyć na masie? Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Sałatka z wędzonym kurczakiem i pestkami dyni Sałatka z wędzonym kurczakiem i pestkami dyni Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Fitnesski w stroju body - HOT galeria zdjęć Fitnesski w stroju body - HOT galeria zdjęć TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii