SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na mase 20 latek

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 970

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14
Witam, Chciałbym żebyście mi pomogli ponieważ mam mały problem mam 20 lat i jestem dość chudo co chciałem bardzo zmienić. Pomyślałem, że chciałbym na początek może przez jakiś czas trenować na masę, a potem dopiero kształtować sylwetkę, nie wiem czy to dobry pomysł. Dość dużo przeczytałem dziś na forum ale z powodu tego, że na razie jestem jeszcze dość zielony to nie bardzo rozumiem jak co działa w sensie co trzeba robić by przybierać masy a co by tylko kształtować sylwetkę.

Z logicznego punktu widzenia trzeba ułożyć jakąś dietę, ale niestety nie orientuje się w tym. Czy możecie mi doradzić ile i jakie posiłki powinienem jeść? Dodam, że teraz jadam zazwyczaj trzy razy dziennie śniadanie, obiad i kolacje podjadając w międzyczasie jakieś coś tam.

Np na śniadanie najczęściej jem rogalika 7Days i pije mleko lub jakiś inny napój, potem w między czasie coś zawsze podjem czekając do obiadu, a na obiad najczęściej mama robi jakieś mięso i ziemniaki, a na kolacje to już co wpadnie. Możecie mi dać jakieś rady?

Dalej co do treningu. Chciałbym wiedzieć co muszę robić by przybierać masę? Jakie ćwiczenia wykonywać? Na razie znalazłem rozgrzewkę, którą mógłbym wykonać w domu, ponieważ nie mam żadnych przyrządów ani dostępu do siłowni.

1. Bieg w miejscu, w trakcie biegu krążenie ramion w przód i w tył po 15-20 razy.
2. Stanie w rozkroku ramiona w góre, skłony tułowa w przód i w tył z pogłębieniem po 15-20 razy.
3. Stanie w rozkroku ramiona na biodra, naprzemianstronne skłony tułowi w bok 15-20 razy.
4. Stanie w rozkroku, opad tułowia, ramiona w bok, skręty tułowia 15 razy.
5. Krażenia bioder w staniu w obie strony 15-20 razy.