SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na mase

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 433

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 40 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5851
Jestem obecnie na masie i cwicze sposobem 12,10,8,6 lub troche mniej powtorzen. Czy na triceps, biceps oraz barki powinienem robic od 10 do 20 powtórzeń na serie i mimo to bede progresowac? Na redukcji robie sile, 5 cwiczen 5 serii po 5 powtorzeń
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2850 Napisanych postów 39826 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315406
Witaj,
a co za tym ma przemawiać by robić takie ilości powtórzeń na te wybrane partie? Wiadome, można przeplatać okresy z wyższymi zakresami powtórzeń i z niższymi

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 325 Napisanych postów 20049 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 165597
Pisalem w poscie wczesniej, ze kilku zawodnikow preferuje spora ilosc powtorzen na barki, biceps, triceps z racji tego ze te miesnie skladaja sie w wiekszosci z wlokien czerwonych ale nie jest to regula u kazdego, trzeba sie wyczuc co nam przynosi efekt. Najlepiej sprobowac
Pozdrawiam.

" I pamietaj szacunek to wszystko "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2850 Napisanych postów 39826 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 315406
Nie neguję
Dlatego napisałem, że warto przeplatać, kombinować, szukać
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41828 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322470
Powyżej 15 powtórzeń sensu nie ma jeśli celem jest budowanie masy mięsniowej, chyba że w krótkich mikrocyklach jako element zaskoczenia lub w dropsetach czy regresji.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początek Redukcji - Plan na REDUKCJE