SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na masę do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 476

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23
Wiek 17
masa 60 kg
wzrost 180
staż na siłowni: 2 miesiące
Witam na siłowni ćwiczę od 2 miesięcy plan mam ułożony na masę ale nie wiem czy jest poprawny. Nie mam diety
Poniedziałek Klata + triceps
Klata
wyciskanie sztangi na płaskim 4x10
wyciskanie sztangi na skosie górnym 4x10
wyciskanie sztangi na skosie dolnym 4x10
rozpiętki 1 tyg na płaskiej 1 tyg na skosie górnym 4x10
Rozpiętki na maszynie, siedząc (butterfly) 4x10
Ściąganie / krzyżowanie linek wyciągu górnego w bramie
Triceps
Wyciskanie francuskie hantla jednorącz 4x10
Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 4x10
wyciskanie francuskie hantli oburącz 4x10
Środa Biceps + barki
Biceps
uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 4x10
Uginanie przedramion zesztangielkami stojąc uchwyt młotkowy4x10
uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 4x10
Siódemkowanie 2 serie
Barki
wyciskanie sztangielek 4x10
unoszenie sztangielek w opadzie 4x10
Wznosy barek 4x10 ( kaptury)
Piątek Plecy + nogi
plecy
podciąganie 4x5-6
wiosłowanie sztangielką w opadzie 4x10
Przyciąganie linki wyciągu do twarzy 4x10
Nogi
wspięcia na palcach 4x10
Wypychanie nóg na suwnicy 4x10
Przysiad ze sztangą na barkach 4x10
Proszę o podpowiedź czego jest za mało a czego za dużo
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 20169
ankieta!
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1506 Napisanych postów 25751 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 435267
Plan na nic. Od razu w oczy rzuca się sesja treningowa Nogi+Plecy. Nie dorzeczne łączyć dwie największe partie naszego ciała na jednym treningu.

Pełna ankieta:
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html

To nie jest plan na masę, ponieważ nie istnieje taki plan. Dieta to masa ( dodatni bilans kaloryczny)

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 24
nie rob nog z plecami
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 24
staraj sie laczyc duze partkie z malymi zrob zamiast (plecy nogi biceps barki) plecy biceps -nogi barki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23
czyli:
poniedziałek klata triceps
środa plecy barki
czwartek biceps nogi ?
czy na poniedziałek nie mam za dużo ćwiczeń na klatę ?



Zmieniony przez - boczo1999 w dniu 2013-04-16 21:34:26
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2536 Napisanych postów 38278 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 288494
Jesteś jeszcze początkującym.Ćwicz całe ciało na jednej sesji.


http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html

Etap 4 chociażby.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia na brzuch.

Następny temat

Klatka skos

Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni