logo
zamknij zamknij

Trening na masę a wytrzymałość

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 424

0 5 0
napisał(a)
szczubinho
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1179
Witam.
Od dwóch lat trenuje na siłowni. Od czasu kiedy zacząłem widzę postępy za równo w sylwetce, w podnoszonych ciężarach jak i w samej technice. Jednak mam pewien problem. Kiedyś miałem bardzo dobrą kondycje, dziś mam problem złapać oddech po przebiegnięciu dwóch długości boiska piłkarskiego.
Czy da się to jakoś nadrobić w dalszym ciągu robiąc masę?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1501 Napisanych postów 35182 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 215614
Trzeba by dołączyć bieganie np w dni wolne. Będzie się to też łączyło z większą podąża kalorii

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
popuri
Ekspert
Szacuny 1244 Napisanych postów 27303 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 162060
jw koniecznie wprowadzenie po prostu cardio. Najlepiej za dala od treningu siłowego
napisał(a)
szczubinho
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1179
Czyli w dni wolne od treningu siłowego pobiegać, czy 1 raz w tygodniu powinno wystarczyć czy 2 to minimum? Jak długi powinien być ten trening? Biegać na świeżym powietrzu czy może być orbitrek lub bieżnia na siłowni i czy bieg ma być jednym tempem czy jakieś interwały?
2
napisał(a)
popuri
Ekspert
Szacuny 1244 Napisanych postów 27303 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 162060
Wszystko zależy od tego jak bardzo zależy Ci na kondycji i do czego jest Ci wytrzymałość potrzebna.
napisał(a)
szczubinho
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1179
Jest mi potrzebna do wspomnianej gry w piłkę nożną na poziomie amatorskim więc chyba jeden trening wystarczy?
2
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
a w klubie nie masz okresu przygotowawczego ?
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1501 Napisanych postów 35182 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 215614
Jak to poziom amatorski, to pewnie nie jest to specjalnie ogarnięte

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
szczubinho
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1179
Drużyna to zbiórka znajomych z którymi gramy w rozgrywkach drużyn 6 osobowych, więc jedyny okres przygotowawczy to jak się zgadamy pokopać :P


Zmieniony przez - szczubinho w dniu 2017-03-12 22:32:41
2
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 618 Napisanych postów 33756 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 236743
ok, myślałem ze grywasz w jakimś klubie okręgowym czy coś w podobie, a tam również mają okresy przygotowawcze

no to dorzuć ze 2x w tygodniu cardio i wydolność się poprawi
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1176 Napisanych postów 42146 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 377963
Jak celem poprawa wydolności to interwały super się sprawdzą.

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW 2x w tygodniu

Następny temat

Pomoc klatka

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?

Jak aspiryna i inne NLPZ hamują przyrost mięśni?

Omlet z mozzarellą i oliwkami

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie

Dlaczego warto jadać kiełki?

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018