SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na kaloryfer 16 lat

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 588

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyna

Wiek

16

Waga

70

Wzrost

75

Cel treningowy

kaloryfer

Staż treningowy na siłowni

kilka razy

Uprawiane inne sporty

piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

hantle
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22
Cześć wam, otóż chciałbym jak najszybciej zacząć ćwiczyć mięśnie brzucha żeby mieć ten kaloryfer, wiem że trzeba do tego i wysiłku i cierpliwości ale zanim zacznę ćwiczyć, chciałem zapoznać się z waszymi opiniami i poradami.

Wzrost: 175
waga: ~70
wiek: 16-17

Teraz tak, pierwsze co mnie dręczy to nijaka wiedza na temat diety, dlatego moje pytanie do was, czy mam stosować jakąś dietę? Typu, nie słodzenie herbaty, nie jedzenie tłustych potraw i tym podobne i zamiast tego jeść ryż, ryby, makaron?
Dwa to to, czy żeby zacząć ćwiczyć na mięśnie brzucha, żeby stopniowo wyrabiać ten kaloryfer, muszę nabrać masy? Bo obecnie jestem, no nie powiem że sczupły ale brzucha jakiegoś zbytnio większego to nie ma.
Trzecie pytanie tyczy się ćwiczeń, czyli czy ćwiczyć standardowo tą szóstką weidera czy może lepiej czymś innym? Prosiłbym również o powiedzenie jak długo mam wykonywać dane ćwiczenie i w jakich seriach.

Dodam że nie mam żadnego sprzętu, jedyne co to to mam hantle, na których chciałem przy okazji poćwiczyć ręce, czy to może w czymś przeszkodzić?

Byłbym wdzięczny za każdą przydatną informację, poszperałem już sporo po google, ale cały czas nie mam pewności czy to akurat dla mnie, dlatego chciałem się upewnić i zobaczyć co wy macie do powiedzenia na ten temat ponieważ znacie się na tym bardziej.
Dzięki i pozdrawiam, Daniel.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 537 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7435
Myślę że najlepszym planem jest abs2, popatrz sobie na forum. Co do diety to jeśli ćwiczysz na rzeźbę, powinieneś w bilansie mieć ok 2g/białka na kilo ciała, i ograniczać ilość węglowodanów i tłuszczy.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22
w takim razie trochę poczytam jeszcze o tym abs2 i spróbuję się dowiedzieć jeszcze czegoś o tej diecie.
Jeżeli ktoś ma coś jeszcze do poradzenia, to proszę się wypowiadać :)

Zmieniony przez - saseta00 w dniu 2013-02-13 09:10:32
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

MIT 10 co do treningu brzucha , kolejna sprawa sprawy żywienia w dziale odżywianie .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22
jeszcze wczoraj myślałem o szóstce weidera, potem dolecono mi tutaj abs2 a teraz w tym czytam, żeby robić trening siłowy i zacząć biegać. Panowie ja naprawdę nie mam pojęcia nic o tym i teraz mam taki mętlik w głowie że już nie wiem co będzie najlepsze na zbudowanie tych mięśni brzucha.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2081 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259978
Od zdobywania masy mięśniowej jest trening siłowy i dobre odżywianie.
Koniec,kropka.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak robić masę, nie zwiększając masy ud?

Następny temat

Jak przybrać na masie mięśniowej

Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Doping mózgu - suplementy dla studentów Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Wywiad z Natalią Czajkowską