SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na Atlasie POMOCY - poczatkujacy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8734

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Wuchta34 z działu Dzienniki treningowe dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247


Witam ,
Kupiłem sobie Atlas taki jak na zdjęciu , jest tam dodatkowo modlitewnik. W najblizszym czasie dokupie reszte lawka ,hantle i sztanga .Jeśli chodzi o siłownie to 5 lat temu chodziłem przez 2 miesiace , było to wtedy bardziej w formie zbicia czasu .Problem pytanie polega na tym , że przeczytałem już wiele forum opisow artykółów i na kazdym jest po 10stron A4 wszystko szczegółowo opisane itd . Z tym , że chciałbym jakiś ułożony dobrze trening na początek z ćwiczeniami na smaym atlasie .

Mogłby mi ktoś doświadczony ułożyć w dobrej kolejnosci ćwiczenia na atlasie .(posiadam jeszcze drążek w suficie)

Trening cały może być na rzeźbe. Czyli czytałem , że musze wiecej seri mniejsze obciazenia i po treningu areoby .
A jeżeli ktoś potrafil by ułożyć takie coś :

Barki,rece,klata - masa
brzuch,uda,łydki - rzezba

nie wiem wogule czy istnieje cos takiego ze 1 partie ciala na mase druga na rzezbe pewno sie wyglupilem , ale warto spytac .
Czekam na szybka odpowiedz i pozdrawiam .Jeżeli nie jestes czegos pewien to prosze nie odpisywac . Oczekuje profesjonalnej odpowiedzi .

Jakie ćwiczenia , po ile serji i powtorzen .Odstep czasu po cwiczeniach odpoczynku do Ile h , jestem wolny 24h wiec najlepiej jesli byly by to cwiczenia na rano i na poludnie .

Jesli ktos by sie pytal o diete to moje jedzenie wyglada tak :
Woda , + plusze

Jedzenie: ryz brązowy ,białko z jajka ,warzywa na patelni,gotowany pierś z indyka i kurczaka , krewetki

czasem : takie spakowane 4kromki takiego czarnego chleba ,nie wiem jak to sie dokladnie zwie nawet , przyprawy oregano szypior zielonki ogolnie ,płatki musli ,z puszek fasolka biała ,groszek i kukurydza ,ser bialy odłuszczony 100g/21g białka 0tłuszczu.

Odpadki/Zakazane: czasem wrzuce łyżke dżemu do ryżu lub ketchupu na pozostałe jedzenie . Wszystko gotowane bez olejow itd .


Płeć : Mężczyzna

Wiek : 20

Waga : 68

Wzrost : 182

Cel treningowy : rzeźba i przyrost

Staż treningowy na słowni : 0

Uprawiane inne sporty : pływanie,rower,bieganie, abs2 ,drążek

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Atlas , drążek

Dieta : Bardzo rygorystyczna

Przeciwskaznania medyczne : żadne

Zażywane suplementy : 3 razy dziennie Bialko serwartkowe Hi -Tec Anabolic Protein , HMB , L-Carnityna i czasem dodatkowy spalacz, wszystkie plusze
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94903
"Barki,rece,klata - masa
brzuch,uda,łydki - rzezba "


no to by bylo fajnie - ale takie rzeczy to raczej ciezka sprawa



podstawa jest dieta - zajrzyj tutaj:
http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html



co do cwiczen
koljenosc:

nogi
klatka
plecy
barki
ramiona


w przyadkui samego atlasu za duzo sie nie zrobi
ale chociaz pocwiczysz zeby sie rozruszac


kiedy ciezszy sprzet bedzie zakupiony ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247
Mam nadzieje pod koniec miesiaca.Narazie jestem splukany wszystko poszlo na białko. Zamierzam dokupic lawke , hantle i sztange (+wałek rehabilitacyjny dodatkowo) .Nie wiem co mi tam jeszcze do szczescia potrzebne.

http://www.allegro.pl/listing.php/search?string=Wałek&from_showcat=1&category=19643 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 94903
i stojaki dokup
zebys przysiady mogl robic



kolejnosc Ci podalem

teraz przykladowe cwiczenia dopasuj do kazdej partii miesniowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247
Jest Atlas , drążek , ławka , sztanga , gryf lekko i mocno łamany , w h** obciążeń ,rower stacjonarny na rozgrzewke i wiosła ,hantle i parenascie dupereli dla urozmaicenia .Mozna jakis dobry sensowny rozklad od poniedzialku-piatku , ja sobie go zmodyfikuje i dodam areoby zeby bylo gites bo 24h jestem wolny .Dziekuje .
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Atlas - Jestem początkujacy

Następny temat

plan redukcja do poprawy